sâmbătă, 31 august 2013

Favoritele lunii august

   Bună fetelor!

   E sfârşit de lună, deci e timpul pentru favorite. Şi nu vorbim despre orice lună, ci despre august, ceea ce înseamnă că ne luăm "La revedere" de la vară, soare, mare, căldură & all that. Bineînţeles că schimbarea nu este atât de bruscă; nu se face frig dintr-o dată şi nici nu se întunecă repede dintr-o dată, dar oricum zilele devin din ce în ce mai scurte şi mai reci şi noi trecem încet-încet la haine mai groase şi mai puţin colorate...
   De ajuns cu nostalgia... Să ciocnim pentru o vară frumoasă, plină de reuşite şi de momente frumoase! And let's get to the favorites!


   Nu am prea multe produse să vă arăt, pentru că nu am încercat multe lucruri noi...

   Primul produs este cleanser-ul de la Balea despre care am vorbit aici. Este perfect pentru mine, nu mă aşteptam să găsesc un gel de curăţare atât de potrivit pentru tenul meu (să mai fie şi accesibil)!
   Al doilea produs este crema cu SPF 30 de la Avene. Am folosit-o pentru ten pe tot parcursul lunii şi mi-a plăcut enorm pentru că nu încarcă tenul.
   Următorul produs este crema de mâini Pro Youth de la Oriflame. Este mică, perfectă pentru geantă, şi hidratează pielea, conferind mâinilor un parfum delicat.
    Spray-ul antiperspirant Garnier Mineral l-am folosit toată luna şi mi-a plăcut enorm. A făcut faţă şi în cele mai calde şi stresante zile...
   Last but not least, oja Pro Nail+ de la Avon, nuanţa "Seduce me strawberry". Ador această ojă pentru că rezistă mult pe unghii, iar nuanţa e delicioasă (îmi aminteşte mai mult de pepene decât de căpşune, dar în fine...).

   Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cu regularitate luna aceasta! Mă bucur că am dat de ele şi că mi-au făcut vara mai frumoasă şi mai uşoară.
   Voi ce aţi folosit luna aceasta? Aştept comentariile voastre (poate îmi lăsaţi şi link-ul, dacă aţi postat şi voi favoritele).

Pupici!

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!