luni, 5 august 2013

Pics of the week [22]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta am avut treabă cu cazarea la mare. Urmează să plecăm pe 12 august şi voiam să avem totul planificat, pentru că anul trecut am mers "la ghici" şi a durat destul de mult până am găsit ceva convenabil. Şi cum hotelul de anul trecut ne-a plăcut mult şi a fost rezonabil ca preţ, am decis să mergem tot acolo şi anul acesta. Astăzi merg să plătesc avansul şi am rezolvat şi cu cazarea. Sunt super nerăbdătoare să ajung la mare! Mai e puţin, dar până atunci, haideţi să vedem puţinele poze de săptămâna aceasta... 

 Am început să citesc o altă carte din colecţia Libertatea pentru femei şi mi-a plăcut citatul de pe spate :)

Am renunţat la dorinţa de a citi ceva capodopere ale literaturii :)) Am lăsat această idee pentru sfărşitul verii, după ce vin de la mare. Pur şi simplu nu am răbdarea necesară acum. Aşa că o prietenă bună mi-a împrumutat 3 cărţi uşurele pe care nu le aveam, ale unei autoare care îmi place mult. Prima e gata, mai am două :)

My new sneakers! Ador tenişii, în general, iar modelul acesta nu l-am mai avut până acum.

Într-o seară, în drum spre casă, am găsit un pisoiaş negru foarte jucăuş şi care miroasea a şampon. Am bănuit imediat că cineva l-a pierdut, pentru că arăta prea îngrijit şi părea obişnuit cu oamenii.

Într-o seară mi s-a făcut foame aşa că am păpat salată de roşii cu brânză şi pâine prăjită.

Şi pe final, amintiri de anul trecut. Pur şi simplu abia aştept să ajung acolo din nou!

   Acestea sunt pozele. Zilele acestea voi posta beauty kit-ul de vacanţă, cu cele mai importante produse pe care le iau cu mine la mare, aşa că rămâneţi pe aproape! Vă urez o săptămână frumoasă, plină de bucurii!

Pupici!

4 comentarii:

  1. hai ca mai e putin pana pe 12 :).

    RăspundețiȘtergere
  2. In locul tau si eu as fi nerabdatoare sa ajung la mare:D Ce ai facut cu pisica?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am lasat-o cu o fetita care s-a apropiat cand a vazut pisoiul. Nu stiu ce a facutbea mai departe :D

      Ștergere

Feel free to give me feedback!