joi, 29 august 2013

Review Exfoliant zilnic cu zmeură Balea

   Hello fetele!

   V-am arătat într-o postare anterioară noua mea achiziţie din DM, exfoliantul zilnic cu zmeură de la Balea. Mi se terminase cleanser-ul (cel pentru ten mixt, cu citrice, tot de la Balea) şi am plecat să îmi iau altul. Doar că la raft am văzut un alt cleanser, cu ambalaj roz, care m-a atras imediat. Şi, cum mereu testez cu plăcere (şi încredere) gelurile lor de curăţare, l-am cumpărat şi pe acesta.


   Încep prin a spune că nu a fost deloc o alegere rea! Chiar din contră, acest gel este tot ce îmi pot dori de la un produs de curăţare a tenului. Gelul este cremos şi susţine hidratarea pielii, împiedicând particulele abrazive să o irite. Astfel, curăţă în profunzime tenul (acţionează bine şi asupra punctelor negre!), fără a lăsa senzaţia de piele care "ţine". Este pentru prima dată când folosesc un exfoliant zilnic atât de blând cu tenul, fiind şi eficient în acelaşi timp!
   Să mai vorbim de aromă? Mirosul delicios de zmeură este un alt punct forte al acestui produs. Întotdeauna am preferat cosmeticele frumos mirositoare. Ştiu că parfumul nu este de dorit, pentru că poate provoca alergii şi iritaţii, dar eu nu am păţit niciodată aşa ceva. Aşa că prefer ca produsele mele să aibă o aromă care să mă relaxeze şi să mă binedispună!
   Despre preţ, vreau să vă spun că este foarte accesibil: 9 lei pentru 150 ml (care se consumă destul de greu, pentru că e nevoie de puţin produs la fiecare utilizare).

   Sunt foarte mulţumită de acest exfoliant, tenul meu se împacă foarte bine cu el. Este pentru prima dată când găsesc un cleanser cu particule abrazive, dar care să nu usuce pielea.

   Ce părere aveţi de produsele Balea? Aţi încercat geluri de curăţare din DM până acum?

PS: Nu uitaţi să urmăriţi blogul şi pe Facebook la Writing Again pentru a fi la curent cu noutăţile!

Pupici!

11 comentarii:

  1. arata foarte yummy :) si eu am acum un gel de curatare tot Balea, sunt ieftine si de calitate

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de aspre sunt particulele pe o scara de la 1 la 5 (5 cel mai aspru)? Eu inca testez exfoliante (de fapt imi plac prea mult). Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aş spune 4, dar nu pare... Adică nu prea simţi particulele din cauza faptului că gelul este cremos şi protejează tenul, dar la sfârşit simţi că este perfect curat!

      Ștergere
    2. Multumesc Jolie, cred ca il voi lua si eu.

      Ștergere
    3. Mă bucur că te-am ajutat! Sunt curioasă ce părere îţi vei face despre el :)

      Ștergere
  3. l-am tot vazut,ma tenteaza si s-ar putea sa-l iau. particulele abrazive sunt micute, ca la cel verde?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am gel de curatate de la Avene si gomage de la Eucerin dar nu am incercat inca nimic de la Balea. O sa merg sa le incerc si eu. Sincera sa fiu intotdeauna mi se pareau ca sunt slab calitative.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa pare probabil din cauza prețului. Dar eu m-am inteles foarte bine cu fiecare din cele trei pe care le-am testat pana acum.

      Ștergere

Feel free to give me feedback!