miercuri, 21 august 2013

Amintiri de la mare

   Hello girls!

   Aşa cum v-am promis, azi vă arăt toate lucruşoarele pe care mi le-am cumpărat de la mare. Cea mai mare parte sunt lucruri mici, dar încărcate de amintiri şi valoare sentimentală. Aştept să citesc părerile voastre! :*

  Să începem cu o carte şi o brăţară. 

   Anul trecut mi-am cumpărat, tot de la mare şi de aceeaşi autoare, "Clubul dependentelor de pantofi". Ştiam de mult timp că are şi o continuare, dar am vrut pur şi simplu să cumpăr continuarea din acelaşi loc, de la acelaşi chioşc  de pe drumul spre plaja. Ştiam că mă va aştepta acolo, aşa că iat-o: "Secretele unei dependente de pantofi". O lectură amuzantă şi plină de farmec, perfectă pentru plajă.
   Brăţara nu mi-a atras atenţia în mod deosebit. Prietenul meu mi-a aratat-o şi mi-a sugerat să o cumpăr. E drept că nu am astfel de brăţări pe acasa, iar când am pus-o la mână, am ştiut că n-o mai dau jos. Culorile sunt vesele şi se asortau de minune cu costumul de baie...

   Eu zic să mergem mai departe tot cu brăţările :D Voiam de mult timp o brăţară Shamballa (sper că am scris bine), dar cred că pur şi simplu am vrut s-o am de la mare. Aşa că m-am ales cu două, una cu pietricele şi alta mai simplă. Următoarea brăţărică are un fluturaş şi se presupune că susţine prosperitatea celui care o poartă. Mie îmi place mult genul acesta de brăţărele formate dintr-un şnur şi un charm :)

   Visam la sandalele acestea încă de când le-am văzut prima oară pe ZorileStore. Cum ei au reprezentanţă şi în Neptun, am dat de ele din nou (şi cu o mică reducere) şi n-am mai putut rezista. Le găsiţi şi aici :)

   Am o ramă foto şi de anul trecut, aşa că am zis să păstrez tradiţia :). Deja i-am ataşat şi poza şi e gata să îşi ocupe locul pe raftul amintirilor frumoase!

   O altă carte, din colecţia de la Libertatea pentru femei, pe care am văzut-o la un chioşc de ziare când ne întorceam de la plajă. E de Mary Jo Putney, n-am putut să-i rezist.

Nelipsitul magnet de frigider :D

Şi o chestie al cărei nume nu-l ştiu. Ideea e că sunt patru delfini şi tot ansamblul e foarte liniştitor şi e perfect pentru camera mea.

Şi, pe final, un cadou de suflet... de la iubitul meu, un trandafir alb pe o terasa din Jupiter <3 (l-am lăsat să se usuce şi l-am adus acasa, bineînţeles!)

   Deci fetelor, acestea sunt lucrurile cu care m-am întors de la mare. La acestea adaug şi multe alte amintiri care îmi vor ţine de cald tot anul până la următoarea escapadă la mare. 
   Sper din suflet că v-a plăcut postarea şi că îmi veţi spune părerile voastre despre ce aţi văzut aici!

Pupici!

7 comentarii:

Feel free to give me feedback!