luni, 26 august 2013

Pics of the week [25]

   Hello girls!

   Săptămâna aceasta a trecut foarte repede, aşa că n-am apucat să fac prea multe poze. În ultimele zile a tot plouat şi a fost răcoare şi n-am ieşit prea mult. E trist să stai în casă să urmăreşti ploaia; te face să te gândeşti că vara s-a terminat şi urmează toamna, cu frig, ploi şi şcoala :D. Asta este, cel puţin am avut o vară foarte frumoasă, în care m-am simţit bine!
   Sper că aţi avut o săptămână frumoasă, cu mai mult soare decât am avut eu...

 Miercuri am fost la AquaPark şi am mai prins puţin bronz. Am purtat pe unghii un roz neon şi m-am bucurat de o îngheţată cu fructe de pădure.

Cât am fost la mare am tânjit după vată de zahăr, dar ba nu aveam mărunt, ba nu era deschis... Aşa că am mâncat vată de zahăr în Braşov, una imensă. Ştiu că nu e sănătoasă deloc, dar n-am mai mâncat de ani de zile...

Şi cumpărăturile de săptămâna aceasta... M-am jurat că nu mai schimb şamponul muuuult timp de acum încolo şi o să vă povestesc într-o altă postare de ce. Aţi recunoscut deja şamponul purificator Yves Rocher, iar al doilea produs este un exfoliant zilnic de la Balea, cu aromă de zmeură.

   Acestea sunt puţinele poze din zilele acestea. Vom vorbi săptămâna aceasta despre noul cleanser Balea şi despre experienţa mea neplăcută la schimbarea şamponului. 
   Până atunci, vă doresc o zi bună şi plină de soare!

Pupici!

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!