luni, 19 august 2013

Pics of the week [24]

   Bună fetelor!

   Am revenit de la mare cu forţe proaspete! Vreau să vă spun că ne-am simţit super bine, vremea a fost caldă şi plăcută şi, în afară de valurile puternice din ultimele două zile, totul a fost minunat! Am mai fi stat încă mult timp acolo; mereu ne despărţim cu greu de mare...
   Totuşi, m-am întors cu o mulţime de amintiri frumoase şi vreau să vă arăt o parte din pozele din acest sejur. Sper că şi voi aţi avut parte de o săptămână frumoasă şi că nu v-a supărat prea tare absenţa mea. Cu această postare (şi cu cele ce urmează) mă voi revanşa :)

Voi începe cu o poză de pe drum. Aici eram pe Autostrada Soarelui :)

După ce ne-am cazat la Neptun am fugit pe plajă. Seara am ieşit să hoinărim... Aceasta este ţinuta pe care am purtat-o.

...Aşa am ajuns în Olimp, unde am admirat marea de pe terasa hotelului Panoramic.

Apoi am coborât pe plaja şi am rugat o doamnă să ne facă o poză. Întâmplător, doamna era foarte pasionată de fotografie şi ne-a făcut mai multe poze şi ne-a dat şi câteva idei. Am avut mare noroc cu ea!

Ne-am trezit să vedem şi răsăritul...

O poză de pe plajă cu marea agitată în spate.

Ne-am dat în carusel, care era de fapt o roată imensă :D Am văzut toată staţiunea de sus şi a fost super drăguţ!

Într-o seară ne-am bucurat de un super desert! Cei care le vând le spun vafe, dar nu sunt sigură că e traducerea bună pentru "waffles". Înţelegeţi voi... Acestea sunt cu ciocolată, frişcă şi topping.

Relaxare pe plajă cu Redd's Cranberry şi o carte funny :)

Şi o poză de pe plajă...

Iar în ultima seară am aprins şi un lampion. Ne-am chinuit ceva până ne-am dat seama cum stă treaba, dar am reuşit să ne facem dorinţele să zboare sus sus!

   Aşa a arătat săptămâna mea, un sejur plin de relaxare şi momente frumoase! Urmează să fac o postare cu toate "prostioarele" pe care mi le-am cumpărat; sper să vă placă!
   Vă urez o săptămână frumoasă şi vă spun că mi-aţi lipsit şi abia aştept să ajung la curent cu blogurile mele preferate!

Pupici!

6 comentarii:

Feel free to give me feedback!