marți, 27 august 2013

Hair alert - neplăceri cu Elseve Total Repair Extreme

   Bună fetelor!

   Aş vrea să vă povestesc astăzi de ce am spus în postarea anterioară că nu voi mai schimba şamponul. Am avut nişte neplăceri cu Elseve Total Repair Extreme şi m-am convins că e cel mai bine să rămân la şamponul care face minuni pentru părul meu: şamponul purificator de la Yves Rocher.
   Vreau să stabilim de la început că prin acest articol nu doresc să denigrez gama Elseve, ci doar să vă povestesc ce efect a avut folosirea acestor produse pe părul meu. Foarte probabil, există o mulţime de persoane care se împacă bine cu ele, dar nu şi eu...

   Să vă spun cum am ajuns să schimb şamponul... Urma să plec la mare, mi se terminase şamponul şi nici nu aveam timp să mai dau o comandă la Yves Rocher sau să merg la magazinul lor din oraşul meu. Aşa că m-am gândit pe moment să folosesc o mostră de Elseve Total Repair Extreme pe care o aveam in casă. Mi-a plăcut iniţial şi m-am gândit să îl cumpăr. Dat fiind faptul că vârfurile mele sunt cam despicate, iar soarele atacă părul pe perioada verii, m-am gândit că un şampon reparator îmi va face bine.


   La a doua spălare au început necazurile... Rădăcinile firelor de păr nu numai că arătau murdare, dar erau de-a dreptul lipicioase. Am crezut prima oară că am pus prea mult tratament leave-in şi acesta mi-a îngrăşat părul, aşa că la următoarea spălare am evitat tratamentul şi rezultatul a fost acelaşi. Apoi m-am gândit că poate nu am acordat atenţie suficientă rădăcinilor în timpul spălării, dar nici acest lucru nu a fost problema. Deşi ştiam că problemele au apărut după schimbarea şamponului, nu am crezut că aceea e cauza (m-am gândit chiar că am probleme cu scalpul, vreo bacterie, ceva, din moment ce doar rădăcinile aveau de suferit).
   Niciodată nu am avut probleme cu un şampon. În cazul în care unul nu-mi pria, părul mi se îngrăşa mai repede sau era mai aspru, aşa că îmi dădeam seama că nu mi se potriveşte. De aceea am fost aşa sceptică privind aceste probleme. Nu mi-a venit să cred că totul se întâmpla din cauza şamponului.

   Ajunsă acasă de la mare, am revenit la Yves Rocher şi după numai o spălare, părul meu era din nou curat şi sănătos. Aşa că mi-am promis că nu voi mai schimba şamponul muuult timp de acum încolo. M-am gândit totuşi să încerc să folosesc balsamul de la Elseve (pentru că îmi plăcea efectul pe care îl avea la vârfuri) să văd dacă apar necazuri.

   Totuşi stau să mă gândesc care ar fi putut fi cauza problemei. Presupun că produsele conţin vreun ingredient pe care scalpul meu nu îl suportă... altfel nu-mi explic. N-am mai păţit niciodată aşa ceva, dar cu siguranţă mă voi ţine departe de şampoanele Elseve (şi de oricare şampon pe care nu scrie Yves Rocher).

   Voi aţi avut vreodată probleme din cauza unui produs pentru păr? Sunt tare curioasă... presupun că nu sunt singura din lume. Aştept să citesc răspunsurile voastre!

Pupici!

8 comentarii:

  1. Eu le-am folosit dar n-am avut probleme de la ele... e posibil sa nu ti se potrivit tie aceasta gama. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am spus, e posibil sa fiu alergica la vreun ingredient. Cine știe...

      Ștergere
  2. eu de obicei sunt fana balsam de par Elseve , sampon nu am incercat decat pe cel galben insa nu am avut probleme
    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa încerc balsamul dupa șamponul meu obișnuit să vedem cum se comporta ;)) pentru ca mi-a placut cum a acționat la vârfuri.

      Ștergere
  3. Si eu am patit la fel cu un sampon de la Nivea..foarte neplacut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil a fost prea hidratant pentru parul tau..și eu îl am da nu ma tenteaza pt ca astea pt par degrdatat plostesc parul..tot yr folosesc și eu da pt par blond . Balsamul il am da mai stau pana la testare :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am folosit balsamul si sunt foarte incantata. E cel mai bun din cate am incercat...si am incercat destule ( parul meu e vopsit blond si are nevoie de hidratare).

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!