sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Empties (6)

   Hello girls!

   Îmi pare rău că nu am reuşit să postez mai nimic săptămâna aceasta, dar am avut nişte zile mai pline şi nu am apucat decât să vă aprob comentariile şi cam atât. Pozele pentru această postare le am dinainte de Revelion, aşa că astăzi m-am gândit că e timpul să scriu, în sfârşit, despre ultimele produse consumate. Nu sunt foarte multe, dar ocupau deja destul de mult loc, aşa că le-am pozat şi le-am aruncat.

De la ultimul "Empties" şi până acum câteva săptămâni am terminat două geluri de curăţare: unul este veşnicul Balea pentru ten mixt, celălalt fiind un gel mai blând de la Bioten. Între ele, tronează crema ultra mată de zi de la Yves Rocher (review aici), care a avut 40 ml şi care m-a ţinut o jumătate de an. E drept că pe timpul verii i-am dat o pauză, folosind una cu SPF. Acesta rămâne cel mai mare inconvenient al acestei creme: nu are SPF :(

Gelul exfoliant de la Planet Spa l-am folosit mai rar. Îmi exfoliez pielea doar o dată pe săptămână şi l-am alternat cu Thermal Spa de la Palmolive. Mi-a plăcut foarte mult gelul cu floare de lotus; puteţi citi mai multe în review-ul de aici. Următoarele ambalaje au fost tăiate, ca să pot folosi produsele în totalitate. Dezavantajul acestui tip de ambalaj este că, deşi în interior există multă cremă, aceasta nu mai curge. Vorbim despre crema de noapte Balea (şi aceasta m-a ţinut foarte mult) şi despre crema hidratantă pentru picioare Foot Works. Ambele, nişte produse excelente!

Iar ultimele pe listă sunt două rimeluri: ScandalEyes Show Off şi Tratamentul Pure Skin de la Oriflame. Ambele rimeluri s-au întărit rapid şi nu au mai putut fi folosite. Între noi fie vorba, nici periuţa nu era excelentă. Era un rimel bunicel. Tratamentul a fost inclus, la un moment dat, la favorite. Va spun sincer că a fost o greşeală, pentru că nu prea îşi face efectul. Cred că doar o dată sau de două ori am simţit că tratează, în restul cazurilor fiind un produs inutil.

   Cam aşa arată lista de produse consumate şi aruncate. M-am bucurat tare mult să mă lipsesc de ele, pentru că, aşa cum am spus, ocupau mult spaţiu. La câteva zile după ce am făcut pozele, am terminat alte două produse, dar am zis să le păstrez pentru postarea următoare. 
   Voi ce produse aţi mai consumat în ultima vreme?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!