luni, 20 ianuarie 2014

Pics of the week [44]

   Bună fetelor!

   Săptămâna care a trecut a fost ultima din acest semestru, iar de azi începe sesiunea. Am avut parte de zile pline, pentru că toţi profesorii au tras de noi să ne dea note la laboratoare, să ne dea tematica fiecărui examen etc. Prin urmare, nu prea am apucat să scriu pe blog şi, probabil, nici în perioada următoare nu voi fi aşa activă. Voi încerca totuşi să nu lipsesc cu desăvârşire :)

 De când nu v-am mai arătat o poză cu ungiuţe? De muult timp! Iată că am prins ocazia să le pozez săptămâna trecută, când am purtat un roz frumos şi vesel.

Cam aşa arăta camera mea într-una din zile, când ne chinuiam amândoi să ne punem cursurile în ordine.

Highlighting season has just begun! Hihi

Nutella... pentru energie în sesiune :))

   Puţine poze, ştiu, dar chiar nu am avut ce poza. Săptămâna a trecut repede şi nici nu mi-am dat seama că am rămas doar cu 4 poze.
   Nu uitaţi de concurs! Mai aveţi timp până pe 31.01 să vă înscrieţi! 
   Pentru voi, cele care intraţi în sesiune, vă urez mult succes şi putere de muncă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!