luni, 6 ianuarie 2014

Pics of the week [42] - New Year

   Bună fetelor şi La mulţi ani!

   Sper din suflet ca Noul An să vă aducă sănătate, bucurii, iubire şi zâmbete şi să vă împlinească cele mai ascunse dorinţe!
   Săptămâna aceasta a fost foarte frumoasă. Am avut parte de cel mai neobişnuit Revelion de până acum, dar nu îmi pare rău. Am învăţat un lucru în aceste zile: în viaţă, nu e important ca totul să fie perfect, ci să găseşti acele lucruri mai puţin bune şi să lucrezi la ele pentru a le remedia. Aşa că, indiferent cum a fost noaptea dintre ani, ştiu că nu are importanţă, pentru că dimineaţa de 1 ianuarie 2014 m-a prins cu zâmbetul pe buze, înconjurată de multă iubire :)

 New Year's Eve nails <3 

Când am mers să cumpărăm artificii, comercianţii făceau tot felul de demonstraţii, numai să cumpere lumea de la ei...



Pe 1 ianuarie am plecat la o cabană în apropiere de Sibiu... Drumul, după cum se vede, era pustiu.

După o plimbare luuungă prin natură, seara am păpat carne şi cartofi pregătiţi la disc.

Şi pasiunea noastră pentru ceasuri :x

   Cam aşa a decurs săptămâna mea, care a trecut foarte repede. De azi, din nou la şcoală, iar presiunea sesiunii care se apropie e tot mai mare. Dar trecem noi şi peste asta :)
   Aştept să îmi povestiţi cum aţi petrecut voi noaptea dintre ani!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!