luni, 30 decembrie 2013

Cadouri de la Moş Crăciun

   Hello girls!

   V-am întrebat zilele trecute ce părere aţi avea de o postare cu darurile Moşului şi v-aţi arătat încântate. Aşa că v-am pregătit o serie de poze cu frumoasele cadouri pe care le-am primit. Sper să vă placă şi aştept, desigur, să îmi spuneţi ce aţi primit şi voi :)

Încep cu cadourile de la prietenul meu. O pereche de colanţi cu "piele"; îmi doream de mult timp o astfel de pereche şi îmi place că sunt tip pantalon, adică puţin mai groşi.

O pereche de pantofi sport cu platformă. Şi la aceştia am visat toată toamna şi am tot căutat să fie cât mai finuţi, pentru că văzusem o mulţime de modele cam bădărane. Aceştia îmi plac tare mult şi i-am şi purtat deja (având în vedere temperaturile de aproape primăvară din ultimele zile...)

Şi flip cover pentru telefon <3

Şi acum trecem la cadourile de la ai mei :) Am primit o periuţă de dinţi electrică şi trebuie să vă spun că e minunată! Nu degeaba i se face atâta reclamă! Am mai primit un set de pensule de machiaj (abia aştept să văd cum sunt) şi lumânări parfumate cu aromă de măr.

Mami s-a gândit la ceva ce îmi doream de mult timp... un lănţişor finuţ de argint, pe care să îl pot purta zi de zi :)

Tata a mai ales şi o bluziţă crem cu fir auriu şi cu epoleţi care îmi place mult! Iar de la părinţii iubitului meu am primit această cutie drăguţă de bijuterii şi ciocolată.

   Am primit cadouri minunate şi m-am bucurat enorm pentru fiecare în parte! Mulţumesc Moşului încă o dată, deşi cel mai frumos cadou a fost faptul că am avut alături cele mai importante persoane de Crăciun: iubitul şi familia!

   Dragilor, aceasta este ultima postare din anul acesta! A fost un an foarte bun, din multe puncte de vedere, dar bilanţul îl face fiecare dintre noi în noaptea de Revelion. Aş vrea să vă urez un An Nou plin de sănătate, bucurii şi curaj, pentru a lupta pentru dorinţele voastre! Sper să intraţi în noul an zâmbăreţe, pline de viaţă şi de optimism!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!