duminică, 8 decembrie 2013

Pics of the week [38]

   Bună fetelor!

   Tocmai s-a încheiat prima săptămână din decembrie, iar eu sunt foarte fericită. La Braşov ninge, brăduţul şi luminile din oraş s-au aprins (dar încă nu am ajuns în centru să le văd), aşa că peisajul este cât se poate de potrivit pentru luna sărbătorilor! Între timp, a venit şi Moş Nicolae şi, per ansamblu, am avut o săptămână foarte frumoasă!

 Am primit o propunere de la voi să încerc glitterul şi cu o bază albastră, aşa că am trecut la treabă. A fost o idee foarte bună, îmi place tare mult!

Luni am fost în Stradivarius, iniţial după o fustă, şi am plecat cu o pereche de pantaloni pe care mi-i doream de multă vreme.

Joi seara a venit Moşu' şi la noi  <3

Aşa că vineri ne-am pus pe consumat dulciuri hihi.

Şi o imagine cu viscolul de sâmbătă.

   Cam aşa arată săptămâna mea în imagini. După cum am spus, mă bucur mult că a nins şi sper din suflet să ningă până de sărbători, să avem un Crăciun alb, ca în poveşti.
   Cum a fost săptămâna voastră? Ce v-a adus Moşu'? 

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!