duminică, 29 decembrie 2013

Pics of the week [41] - Christmas week

   Bună fetelor!

   Iată că s-a încheiat şi una din cele mai frumoase săptămâni din an - săptămâna Crăciunului. Am avut parte de brăduţi împodobiţi, luminiţe şi beteală, cozonaci şi bunătăţi pe masă. Moşul ne-a aşterunt sub brad o mulţime de cadouri frumoase şi atmosfera de ansamblu a acestor zile a fost una de calm şi fericire.
   În postarea trecută v-am întrebat dacă v-ar plăcea să vă arăt cadourile de la Moş Crăciun şi v-aţi exprimat dorinţa de a le vedea, deci probabil mâine le voi posta. Momentan, să trecem la poze!

 Mami mi-a cumpărat Ritter Sport cu cocos şi orez expandat, care e delicioasă. Aşa că luni seara am aprins o lumânare cu aromă de vanilie, am savurat ciocolata şi am citit...

Seara de Ajun a fost magică! În spate puteţi vedea brăduţul meu natural, care nu este extrem de bogat, dar care îmi place foarte mult!

A venit Moşu' <3

Brăduţul prietenului meu <3

În seara de Ajun, după ce am deschis cadourile, am mers în oraş.

   Ştiţi şi voi cum sunt zilele de Crăciun... magice, dar trec atââât de repede. Nici n-am apucat să fac prea multe poze; mă voi revanşa, însă, prin postarea cu cadourile!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!