luni, 2 decembrie 2013

Favoritele lunii noiembrie

   Bună fetelor!

   Ca de obicei, sfârşitul unei luni aduce cu el postarea cu favoritele. Luna aceasta nu sunt foarte multe, dar sunt produse care mi-au plăcut foarte mult şi pe care le-am folosit alături de favoritele prezentate în postările trecute.


   Primul produs este Demachiantul pentru ochi cu extract de struguri de la Garnier. Dacă vă vine să credeţi, am găsit un rimel căruia demachiantul bifazic de la Yves Rocher nu-i face faţă: Mega Effects, de la Avon. Pur şi simplu nu îl puteam îndepărta nici cum cu bifazicul, aşa că a trebuit să caut altceva, iar acest demachiant de la Garnier a fost alegerea ideală. Se descurcă foarte bine cu machiajul rezistent.

   Parfumul folosit în cea mai mare parte a lunii a fost Moment de Bonheur de la Yves Rocher. Pe acesta l-am primit anul trecut în decembrie şi l-am folosit mai mult atunci, urmând ca pe timpul verii să îi dau o pauză. Aşa că acum, când am reînceput să îl folosesc, mă duce mereu cu gândul la iarnă, zăpadă & sărbători.

   Tot din marea familie Garnier, vă mai prezint un produs: antiperspirantul InvisiCalm. Pentru mine este absolut ideal, mă protejează de transpiraţie în cele mai tensionate momente şi are o aromă foarte plăcută. Un mare plus: nu pătează hainele!

   Următorul pe listă este cleanser-ul de la Bioten cu miere şi arnica pentru ten normal/mixt. Îmi place foarte mult pentru că este blând cu tenul şi curăţă în profunzime. În plus, mierea îi conferă o aromă foarte plăcută, iar preţul este foarte rezonabil (9 lei la Carrefour).

   Pentru că vă spuneam de mult timp că am nevoie de extra îngrijire pentru părul meu deteriorat, am început să folosesc masca Advance Techniques cu ulei de argan şi bine am făcut. Se potriveşte foarte bine părului meu, îl lasă moale şi uşor de pieptănat. 

   Şi iată-ne la finalul listei! Acestea sunt produsele pe care le folosesc frecvent de ceva timp. Voi aţi folosit ceva de aici? Care sunt favoritele voastre luna aceasta?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!