sâmbătă, 21 decembrie 2013

Random Stuff (4)

    Hello girls!

   Vreau să încep prin a-mi cere scuze că nu am prea postat zilele acestea. Doar că m-am lăsat cuprinsă de spiritul sărbătorilor cu tot ce înseamnă el: goană după cadouri, veselie, dar şi muncă :)
   În ultimele seri am tot vrut să pun cap la cap ultimele cumpărături, să încep să împachetez cadouri, iar pe fundal, de pe geam, se auzea fanfara. Fără glumă, la noi în cartier umblă un grup de câţiva colindători cu instrumente muzicale, îmbrăcaţi ca Moş Crăciun şi care cântă plini de veselie colinde, indiferent că afară sunt vreo -7 grade.
   Ultimele zile au fost foarte faine... ziua mea a trecut repede, dar am fost înconjurată de toţi cei dragi, am petrecut clipe frumoase alături de iubitul meu, de familie şi de prietenele mele cele mai bune. Bineînţeles, am primit o mulţime de cadouri frumoase, făcute din suflet, pe care aş vrea să vi le arăt şi vouă, dacă v-ar plăcea, desigur :)

   Vacanţa e foarte aproape şi eu nu mă pot gândi decât la împodobitul bradului, la mirosul de cozonac, la colinde şi la ciocolată caldă. Parcă nu îmi vine să scriu review-uri pentru produse cosmetice (de fapt, nici nu prea am inspiraţie). În schimb, voi posta mâine sau luni Pics of the week. E ceva ce nu pot rata, oricâte lucruri aş avea de făcut. 

   Până una alta, vă las cu o melodie frumoasă de sărbători :)


Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!