luni, 16 decembrie 2013

Pics of the week [39]

   Bună fetelor!

   Chiar în momentul când am scris titlul postării mi-am dat seama cât de mult timp a trecut de la primul "Pics of the week". Vedeam astfel de postări pe multe bloguri şi îmi doream şi eu să scriu aşa ceva, dar nu ştiam cum veţi primi voi ideea. Dar iată că am avut curaj să încep seria de poze săptămânale şi bine am făcut, pentru că aceste postări sunt cele mai citite de pe acest blog.
   Săptămâna aceasta a fost una foarte frumoasă, mai ales că a fost ziua mea şi am fost răsfăţată de toţi cei dragi. Nu a nins, din păcate (joi, când a fost ziua mea au căzut vreo câţiva fulgi, dar cam atât), dar asta nu m-am împiedicat să fiu veselă şi plină de energie.


Luni seara am fost cu prietenul meu în Cafeteca. Este un local din Braşov foarte drăguţ, în care atmosfera este caldă şi primitoare şi unde au multe sortimente foarte bune de cafea. Eu am băut Mocharetto (cu sirop de migdale), iar el Hot Vanilla Baby (cu bezele).

Marţi când am ajuns acasă, bunica mă aştepta cu griş cu lapte cu scorţişoară deasupra. Mi-a plăcut aşa mult, chiar mi-era poftă!

Tot săptămâna trecută a apărut şi brăduţul acesta pe holul facultăţii. E chiar la intrare şi arată chiar drăguţ, chiar dacă eu nu am făcut o poză prea reuşită...

Cadoul pe care mi-l doream foarte mult de la prietenul meu şi de la părinţi <3


 Oraşul nostru frumos, în prag de sărbătoare! :X

Şi buchetul superb de flori primit de la prietenul meu.

   Suntem atât de aproape de Crăciun încât nici nu îmi vine să cred! Anul acesta a trecut foarte repede şi am avut parte şi de bune şi de rele (mai mult bune, lucru pentru care îi mulţumesc lui Dumnezeu!), dar las retrospectiva pentru altă dată.
   Vă urez o săptămână cât mai frumoasă şi sper să ne cuprindă şi pe toţi spiritul sărbătorilor, să fim mai buni şi să zâmbim mai des!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!