duminică, 22 decembrie 2013

Pics of the week [40]

   Bună fetelor!

   Vă vine să credeţi că suntem la doar două zile distanţă de Crăciun? Mie una, nu! 
   Anul acesta a trecut extraordinar de repede şi sunt convinsă că multe dintre voi îmi veţi da dreptate. Dar cum nu putem controla viteza timpului, putem doar să ne bucurăm de ceea ce vine, în cazul de faţă, de cea mai frumoasă perioadă a anului (It's the most wonderful time of the year, right?). 

   Am observat în ultimele zile pe Facebook o avalanşă de oameni care postează poze cu proprii brăduţi împodobiţi. Nu ştiu ce părere aveţi voi despre asta, dar mie îmi place să împodobesc bradul pe 24 decembrie (nicio zi mai devreme!). Pur şi simplu asta este tradiţia în familia mea şi, de-a lungul timpului, Ajunul Crăciunului s-a dovedit cea mai potrivită ocazie pentru a împodobi bradul, în timp ce ascultăm împreună colinde. 
   Una peste alta, cred că, mai importante decât data în care ornăm brăduţul, sunt sentimentele pe care le avem şi pe care le transmitem celor din jur în această perioadă. Nu-i aşa? :)

M-am gândit să vă arăt cadourile de ziua mea. Căciuliţa şi agrafele sunt de la Maria, bluziţa verde şi suportul ambalat pentru lumânări sunt de la Ioana, crema, balsamul de buze şi cerceii sunt de la Cosmi, Bvlgari Omnia Crystalline de la mătuşa mea, ceasul îl ştiţi, iar în săculeţul roşu este o brăţărică de argint de la părinţii prietenului meu.

Luni şi marţi am fost cu prietenele mele cele mai bune (mai sus menţionate) la o cafea în oraş. În Jurnal Cafe, un cappuccino sau caffe latte + cupcake costa 10 lei. În afară că arată foarte bine, acele prăjiturele sunt absolut delicioase!

Comanda de ziua mea de la Yves Rocher. Am primit transport gratuit + geanta de cosmetice. Ah şi am mai primit un set de bijuterii, tot de ziua mea, direct din magazin, dar am uitat să îl pozez.

De câteva zile, la Braşov peisajul este acesta: ceaţă şi chiciură. Ce mi-ar plăcea să ningă de Crăciun...

Vineri am avut parte de activitatea "Secret Santa" la o ciocolată caldă cu bezele (care n-a fost chiar strălucită)

Şi o poză cu mine, că nu v-am mai arătat una demult! :)

  Dragii mei, vă urez să intraţi în săptămâna Crăciunului cu bucurie, cu optimism şi căldură în suflete! Să aveţi parte de sănătate, linişte şi de sărbători cât mai frumoase alături de cei dragi!


Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!