sâmbătă, 28 decembrie 2013

Christmas Stories

   Hello ladies!

   Sper din suflet că aţi avut parte de un Crăciun fericit şi liniştit, alături de cei dragi. De asemenea, sper că platourile pline cu bunătăţi nu v-au dat peste cap prea tare şi că aţi reuşit să reintraţi în ritmul normal...
   Eu una nu am făcut excese Crăciunul acesta (poate doar de cozonac, hihi) şi am avut parte de nişte zile frumoase alături de cei dragi. În data de 24 am împodobit brăduţul, în timp ce am ascultat colinde, apoi am ieşit puţin în oraş, iar în zilele ce au urmat (miercuri şi joi) am fost la masă la bunici.

   Moş Crăciun a fost foarte darnic anul acesta şi mi-a adus o mulţime de lucruri pe care mi le doream de mult timp. Întotdeauna m-am gândit că dacă îmi prezint cadourile va părea că încerc să mă laud, dar stau să mă gândesc că mie îmi place să citesc postări de la voi cu ce aţi primit. Deci, m-am hotărât să vă întreb, v-ar plăcea o postare cu bunătăţile de la Moşu'?
  
   În aşteptarea răspunsului vostru, vă las cu o poză cu noi din seara de Ajun, când am purtat o rochiţă drăguţă roşie cu o pereche de colanţi negri.


   Aştept să îmi povestiţi cum aţi petrecut voi Crăciunul!
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!