miercuri, 4 decembrie 2013

Tag: Sweater Weather

   Bună fetelor!

   A trecut ceva timp de la ultimul tag şi m-am gândit că n-ar strica unul, mai ales că am fost nominalizată de Florina. Este un tag de sezon, care circulă de ceva timp prin blogosferă şi sper să vă facă plăcere să îl citiţi!



   1. Favourite candle scent

  În ceea ce priveşte aroma lumânărilor, prefer aroma de vanilie sau mierea.

2. Coffee, tea or hot chocolate?

Ceai beau în fiecare zi, fie vară, fie iarnă. Dar reprezentativă pentru sezonul rece (pentru mine) este ciocolata caldă.

3. What is the best winter memory you have?

Fiecare iarnă are momentele ei speciale şi de neuitat, dar de obicei, cele mai frumoase momente pentru mine (în afară de sărbători) sunt cele petrecute în natură, pe pârtie, la joacă, în general.

4. Which make-up trend do you prefer: dark lips or winged eyes?

Nu prea îmi place să trasez conturul ochilor, aşa că prefer dark lips :)

5. Hats or scarves?

Ambele. Sincer, iarna nu pot ieşi din casă fără fular (sau eşarfă mai groasă) şi căciulă. În cel mai rău caz îmi pun gluga, dar nimic nu se compară cu o căciulă pufoasă şi drăguţă.

6. Most worn sweater?

Nu am pulover favorit, am mai multe. Cel mai des le port pe cele cu fir auriu, pentru că am mai multe şi îmi plac mult :)

7. Favourite autumn nail polish?

Cu siguranţă nuanţa Untamed de la Pro Nail+ Avon.

8. What's your #1 favourite thing about winter?

Sărbătorile <3

9. Best Christmas present you received?

Nu ştiu ce să răspund. Toate cadourile sunt speciale, indiferent de valoarea lor. Idea de cadou în sine e minunată pentru că înseamnă că cineva se gândeşte la tine şi îşi doreşte să te facă să zâmbeşti.

10. Favourite season?

Îmi place iarna, în special luna decembrie, care este încărcată de magie, dar anotimpul preferat rămâne vara :)

   Mi-ar plăcea să citesc acest tag la cât mai multe dintre voi; deci dacă v-ar plăcea să răspundeţi la aceste întrebări, sunteţi libere să îl preluaţi. Să îmi lăsaţi şi mie link-ul cu răspunsurile :)

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!