duminică, 1 decembrie 2013

Pics of the week [37]

   Hello everybody!

   Tocmai s-a încheiat ultima săptămână din noiembrie şi a început luna mea favorită! Urez tuturor românilor, pe această cale, un La mulţi ani! De azi putem asculta la Magic FM muzică de sărbătoare, ceea ce mă bucură enorm. Ştiu că v-am mai spus despre asta, dar nu mă pot abţine. Sunt ca un copil în preajma sărbătorilor de iarnă!
   Săptămâna ce a trecut a fost una a NOTD-urilor :)). Am postat două manichiuri care mi-au plăcut foarte mult şi am observat că şi voi aţi fost destul de încântate de ele, ceea ce înseamnă că voi mai face astfel de postări. Ar fi timpul şi pentru un Outfit pe blog, probabil voi face şi asta în zilele ce urmează, pe lângă postarea cu favoritele lunii ce tocmai s-a încheiat.
   Până una-alta, haideţi să vă arăt pozele din zilele acestea...

Luni a fost o zi destul de mohorâtă, aşa că am stat în casă şi am citit, alături de un ceai cald.

Marţi noaptea a nins, aşa că aceasta era priveliştea din faţa blocului miercuri dimineaţa :D

Pentru nebunia de miercuri dimineaţa (analiză matematică) e nevoie mereu de cafea.

Într-o seară am aprins o lumânare tip pastilă şi am pus-o într-un suport pe care l-am cumpărat mai demult şi care arată foarte frumos.

Mama ştie că îmi plac mult sortimentele de ciocolată care apar de sărbători, aşa că mi-a cumpărat Heidi cu măr şi scorţişoară. E super!

    Îmi place mult această perioadă pentru că este încărcată de magie, pentru că începem să ne gândim la cadouri şi la cum să îi surprindem pe cei dragi. Sper ca fiecare din voi să privească viaţa cu optimism şi să aibă parte de linişte şi de un decembrie cât mai frumos!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!