joi, 28 noiembrie 2013

NOTD: Purple hearts

   Bună fetelor!

   Zilele trecute mi-am dat seama că eu n-am postat NOTD-uri prea des pe blog şi m-am decis să schimb acest lucru şi să împărtăşesc cu voi manichiurile care îmi plac foarte mult. Luni aţi putut citi despre noul meu Glitter Avon (aici), iar azi vă arăt ce am realizat acum ceva timp cu şabloanele cu inimioare pe care le-am cumpărat din DM :)

   Vă spun de la început că am folosit oja Pro Nail+ de la Avon în nuanţa Decadence şi o ojă Farle într-o nuanţă de roz pal, pe care am primit-o de la Allesandra. Mi s-a părut că se potrivesc perfect şi, cum abia cumpărasem şabloanele, am zis să le pun la treabă. Priviţi rezultatul:



   Mie îmi place mult rezultatul. Voi ce părere aveţi?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!