sâmbătă, 23 noiembrie 2013

Avon Haul

   Hello girls!

   A trecut ceva timp de la ultimare postare de acest tip. Adevărul este că am fost destul de "cuminte" şi nu am prea cumpărat cosmetice în ultimul timp. Cum ieri a venit comanda Avon, azi este ocazia perfectă să postez un haul (sau mini-haul, mai precis), ca să vedeţi şi voi pe ce am dat bănuţii :)

Mi-am cumpărat pudra Ideal Flawless. Campania aceasta a fost disponibil un set cu mascara şi pudră la 30 de lei, aşa că am împărţit setul cu o prietenă. Sper să se dovedească o alegere bună!
Următorul produs este o ojă glitter de la Color Trend, despre care am citit pe blogul Aurorei Toma (aici). Cum ea s-a arătat mulţumită, m-am decis să îmi comand şi eu, doar că o altă nuanţă: Rose Golden. Abia aştept să o folosesc şi să vă arăt şi vouă ce a ieşit!

Dintre produsele cu ambalaje drăguţe de Crăciun am ales două creme de mâini, foarte utile la casa omului, în special în sezonul rece şi crema mea favorită, pe care o folosesc pentru corp. Are cel mai plăcut parfum şi hidratează în profunzime pielea.

Cei de la Avon ne susţin mereu pe noi, reprezentanţii, cu programe motivaţionale. Astfel că, în aceasta campanie am reuşit să comand geanta Marla la un preţ foarte mic, pentru că am atins valoarea de comandă cerută de ei. Sunt foarte încântata de ea pentru că este încăpătoare, singurul dezavantaj fiind faptul că se închide cu capsă, nu cu fermoar.

   Campania aceasta am reuşit să mă abţin. Catalogul era plin de produse cu ambalaje de Crăciun (care pe mine mă atrag foarte mult) şi de seturi de produse la preţuri excelente. M-am decis să mă păstrez pentru broşura următoare, când vom avea parte de şi mai multe oferte şi idei de cadouri pentru sărbători.
   Săptămâna aceasta aş vrea să vă prezint aceste idei de cadouri într-o postare separată, ca să aveţi de unde alege pentru a le face surprize celor dragi.

   Nu uitaţi că dacă doriţi să comandaţi produse Avon, o puteţi face direct din magazinul meu online, accesând acest link.

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!