duminică, 24 noiembrie 2013

Pics of the week [36]

   Bună fetelor!

   Săptămâna ce a trecut a fost aşteptată cu mare drag de cei care doreau să-şi cumpere ceva la preţ redus, doar a fost Black Friday. Eu una nu am profitat de nicio ofertă; mi-ar fi plăcut un telefon, dar nu l-am găsit la preţul pe care eram dispusă să-l plătesc, aşa că mai aştept. Nu e grabă, actualul meu telefon se descurcă foarte bine! Voi v-aţi luat ceva zilele acestea?

Zilele acestea am gustat Milka Bubbly. Sinceră să fiu, reclama m-am făcut foarte curioasă, iar ciocolata este, într-adevăr, foarte bună!
Puteţi să observaţi şi că am purtat pe unghii o nuanţă închisă de albastru, mai precis Twilight Blue de la Speed Dry, Avon. Nuanţa e superbă, iar oja o am de vreo 3 ani, dar s-a păstrat foarte bine. Din păcate, după două zile începe să sară de pe unghii şi n-am apucat s-o pozez în stare bună.

Am fost prin Carrefour, care deja este plin de brăduţi şi decoraţiuni de Crăciun. Îmi place mult să mă plimb printre aceste rafturi, pentru că sunt pline de lucruri frumoase, care îmi dau o stare de bine. Totuşi, cred că ar fi putut să aştepte până la 1 decembrie; acum e cam devreme :D

Cumpărăturile de la Avon, pe care vi le-am prezentat aici.

În dimineaţa aceasta mi-am cumpărat din Lidl un croissant cu unt şi mi-am făcut un 3in1, înainte să mă apuc de scris pe blog.

   De ieri au început să apară la ştiri atenţionările de cod galben de ninsori şi vreme rece. Nu pot spune că mă supăr :D Îmi place zăpada şi m-aş bucura să ningă (prefer oricând ninsoarea în locul ploii). Rămâne să vedem ce ne rezervă vremea...
   Vă urez o ultimă săptămână de noiembrie cât mai frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!