vineri, 15 noiembrie 2013

Cosmetice homemade?

   Bună fetelor!

   M-am gândit să abordez un subiect despre care vreau să aflu mai multe lucruri, şi anume cosmeticele făcute acasă. Şi aici mă refer la toate amestecurile de ingrediente naturale benefice pentru ten, păr, corp etc.
  

    Printr-un singur search pe Google, găsim nenumărate reţete pentru măsţi de faţă, de păr, scrub-uri şi alte asemenea; problema este că nu ştiu câte dintre ele sunt într-adevăr bune pentru pielea şi părul nostru. Aşa că m-am decis să vă întreb pe voi ce fel de reţete minune aţi testat şi ce rezultate aţi avut. Pentru că eu, în afară de scrub cu miere şi zahăr brun sau zaţ de cafea, nu am încercat altceva.
   Am auzit de combinaţii cu ulei de măsline, ulei de ricin, albuş de ou, suc de lămâie şi alte asemenea, dar prefer să aud mai întâi despre experienţele voastre. Aşa că, aştept cu nerăbdare comentariile voastre!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!