marți, 12 noiembrie 2013

Empties (5)

   Bună fetelor!

   Iată că am ajuns să scriu o nouă postare Empties. V-am mai spus că sunt foarte mândră de mine de fiecare dată când văd că s-a strâns material pentru o nouă postare? Da, v-am mai spus. Chiar şi aşa, tot mai am o mulţime de produse pe care ar trebui să le termin, dar pe care le tot evit. Ar trebui să încep un Project Pan, dar mă mai gândesc. 
   Acum, să vă arăt cu ce mă mândresc...


   Începem cu un produs Avon Sun şi două de la Balea.
   Loţiunea de corp cu cocos şi floare de tiare de la Balea mi-a plăcut la nebunie la început, datorită aromei. După un timp, nu ştiam cum să scap de ea mai repede. Ca şi hidratare era foarte ok, dar mirosul a început să mi se pară prea dulce, prea înţepător. Noroc că acest lucru s-a întâmplat când mai aveam destul de puţin din ea.
   Crema de corp cu afine (tot de la Balea) a fost un produs deosebit. Mirosul de afine era destul de subtil şi foarte plăcut. Crema avea o consistenţă puţin mai grasă şi îmi plăcea faptul că hidrata în profunzime. Mare păcat că este în ediţie limitată...
   Loţiunea AfterSun pentru intensificarea bronzului de la Avon mi-a plăcut. Nu în mod deosebit, dar a fost un produs bun. Nu lăsa pete pe haine şi oferea un luciu frumos pielii bronzate. Mi se părea, totuşi, că nu se absoarbe aşa bine în piele. Nu am apucat să o termin, dar o am de prea mult timp.


   Tot din marea familie Balea, am terminat un gel de duş cu mandarine şi exfoliantul cu zmeură.
   Gelul de duş a fost foarte bun pentru sezonul cald, pentru că aroma era plăcută şi fresh. Pentru iarnă prefer totuşi gelurile de duş cremă, iar acesta nu se încadrează în această categorie.
   Despre exfoliantul zilnic cu zmeură am scris aici. Este un produs foarte bun, dar iarna se apropie şi prefer să caut un cleanser mai blând cu tenul.


    Din categoria "Hair Care" avem două produse:
   Despre şamponul meu favorit ştiţi deja de aici. Am pierdut numărul recipientelor consumate :)) Pur şi simplu se potriveşte perfect părului meu şi nu văd niciun motiv pentru care să-l schimb.
     Balsamul Dove pentru protecţie termică l-am luat din Germania şi acum plâng după el. Nu am văzut la noi şi îmi pare tare rău pentru că s-a potrivit perfect părului meu. În general balsamurile Dove mă ajută să îmi descurc uşor părul, dar acesta era potrivit şi datorită faptului că proteja împotriva căldurii aparatelor de coafat. Poate voi reuşi să mai fac rost de el...


   Ultimele, dar nu cele din urmă: două produse de la Avon.
   Loţiunea exfoliantă cu papaya de la Foot Works mi-a plăcut mult, lăsa călcâiele foarte fine şi catifelate, pregătite pentru hidratare. Aroma era absolut delicioasă, perfectă pentru vară.
   Crema pentru conturul ochilor Solutions Hydra Beyond am folosit-o până la ultima picătură. A fost foarte bună, s-a potrivit perfect pentru pielea mea, dar pe viitor aş vrea să încerc ceva nou.

   Acestea sunt produsele consumate de mine în ultima perioadă. Sunt mulţumită de ce am realizat, deşi mai am încă destule produse care aşteaptă să fie folosite. Poate chiar voi începe un Project Pan...
   Voi ce aţi mai consumat?

   Pentru a fi la curent cu noutăţile, nu uitaţi să daţi Like paginii de Facebook a blogului.
Pupici!

6 comentarii:

  1. Chiar ieri am facut si eu o postare cu produse consumate:
    http://reviewsbyoana.blogspot.ro/2013/11/hits-misses-produse-pe-care-le-am.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sunt tare mandra de mine cand reusesc(cu greu) sa termin cate un produs.Ai adunat cateva,asta e foarte bine. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. samponul de la YR l-am terminat si eu, dar mi se pare cam aspru pe parul meu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a potrivit perfect, eu am un păr care se îngraşă foarte repede.

      Ștergere

Feel free to give me feedback!