luni, 18 noiembrie 2013

Pics of the week [35]

   Hello girls!

   Săptămâna aceasta nu am făcut mare lucru, în sensul că nu prea am ieşit în oraş. Vremea începe să dea semne că vine iarna; în Braşov e mai frig şi cred că în curând va ninge, ceea ce pe mine mă bucură. Îmi place zăpada, mai ales în luna decembrie când este şi ziua mea şi sunt şi sărbătorile. Ţin minte foarte bine că anul trecut a nins abundent chiar pe 12 decembrie (zi mermorabilă, 12.12.2012 , ştiţi voi) şi m-am bucurat ca un copil!

   Cu toate că aştept foarte mult sărbătorile, încerc din răsputeri să mă abţin de la asculta vreun cântec de Crăciun până pe la 1 decembrie. Atunci, Magic FM începe să difuzeze cântece de sărbătoare şi atunci voi începe să ascult şi eu. Multe persoane spun că se plictisesc să asculte astfel de cântece până la Crăciun, dar eu nu am nicio problemă cu asta. Din contră, îmi place la nebunie!
   Bun, am povestit destul, poate ca o compensaţie pentru faptul că am puţine poze :D Haideţi să vi le arăt!

Duminica trecută a fost o zi de leneveală. Afară era destul de frig, aşa că ne-am hotărât să ne comandăm nişte meniuri de crispy strips de la Dopo Poco (nu sunt aşa bune ca la KFC, dar merg).

După aceea, ne-am uitat la How to train your dragon, o animaţie foarte drăguţă şi chiar emoţionantă spre final.

Marţi am rămas cam confuză dupa un laborator de programare aşa că atunci când m-am întors de la facultate m-am pus în pat şi am început să mă documentez pe acea temă.

Acestea sunt cumpărăturile de săptămâna aceasta. 
Pentru că vremea rece îşi intră în drepturi, a trebuit să îmi caut un cleanser mai blând, fără particule abrazive, aşa că mi-am cumpărat unul de la Bioten cu miere şi arnica şi, după câteva utilizări, pot spune că sunt destul de mulţumită. 
După câteva luni de folosit antiperspirant Dove, am decis că e cazul să mă întorc la Garnier şi bine am făcut. Dove-ul pătează hainele în ultimul hal şi deja începea să nu îmi mai placă mirosul acela.

Şi îngrijirea de duminică seara. Mi-am cumparat untul de corp de la Thai Spa împreună cu o revistă şi m-am hotărât să îl folosesc mai rar (o dată pe săptămână) pentru că se absoarbe mai greu, fiind foarte gras, şi nu am mereu timp să aştept, aşa că îl las pentru week-end.

   Sper ca zilele aceastea să îmi ofere mai multe ocazii de a face poze. Voi ce aţi mai făcut în ultimul timp? Cum e vremea pe la voi?
   Vă urez o săptămână cât mai frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!