sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Winter beauty kit

   Hello girls!

   Aş vrea să îmi cer scuze că am lipsit atât de pe blog, dar am avut o săptămână plină şi nu am reuşit să scriu nimic. Acum că am revenit, m-am gândit să postez beauty kit-ul pentru iarnă, pe care vi l-am promis de atâta vreme.
   Nu ştiu cum sunteţi voi, dar produsele mele de îngrijire se schimbă radical în sezonul rece. Şi, cum luna noiembrie face trecerea la frig şi zăpadă, este momentul ideal să schimbăm şi rutina de îngrijire.



   Ten

   În sezonul rece, tenul meu devine puţin mai uscat; nu se mai îngraşă aşa repede, deci accentul se mută de pe matifiere, pe hidratare în profunzime. Astfel, am început să caut o cremă de zi care să mi se potrivească ( nu am găsit încă, poate îmi daţi voi o idee). Pentru noapte, m-am hotărât, ca în fiecare an, să folosesc crema Solutions Winter, de la Avon. Mereu m-am înţeles bine cu ea, ceea ce nu pot spune despre cea de zi. De asemenea, m-am hotărât să îmi cumpăr şi o mască hidratantă, pe care să o aplic o dată pe săptămână pentru a hidrata şi a calma tenul agresat de vânt şi vreme rece.


   Corp

   În perioada aceasta a anului, tot corpul are nevoie de hidratare pentru că, din cauza temepraturilor reci, pielea devine mai uscată. În plus, multe dintre noi (printre care şi eu) bem mai puţină apă decât are nevoie corpul nostru şi atunci pielea are de suferit. Pentru a combate această problemă, eu am trecut de la loţiunile cu texturi uşoare şi arome exotice la creme şi unturi de corp cu texturi mai grase, care pătrund în profunzimea pielii şi au arome mai subtile. Astfel, am cumpărat Untul de corp cu shea de la Thai Spa împreună cu revista FEMEIA şi mi-am comandat Loţiunea de corp cu unt de cacao de la Avon Care.


   Mâini

   În sezonul rece, mâinile sunt cele mai expuse la frig (alături de ten), aşa că e nevoie să le oferim o atenţie deosebită. Avem nevoie de creme de mâini cât mai hidratante, în ambalaje mici, pentru a ne putea însoţi în geantă peste tot. Zilele acestea am văzut la Carrefour gama de creme de mâini Dove la doar 4,99 lei. În plus, avem o mulţime de alternative de la Yves Rocher sau Avon. Vă invit să citiţi un articol foarte folositor despre creme de mâini la MiuMiu aici.


   Păr

   Rutina mea de îngrijire a părului este formată din Şamponul purificator cu urzică de la Yves Rocher, balsam reparator de la Balea şi tratament Leave-in Advance Techniques. Nu intenţionam să îmi schimb produsele pentru păr dar, dat fiind faptul că de curând am făcut o schimbare (pe care v-o arăt săptămâna viitoare), mi s-a recomandat să renunţ la balsam şi să folosesc o mască de păr cât mai hidratantă. Aşa că m-am gândit la Masca de păr cu ulei de argan Advance Techniques, pe care am folosit-o deja de vreo două ori şi care mi s-a părut foarte bună pentru părul meu.


   Extra

   Pentru mine (şi probabil pentru multe dintre voi), iarna este sezonul băilor lungi într-o cadă plină de spumă parfumată (spre deosebire de vară, când preferăm duşurile rapide şi cât mai reci). Aşa că e momentul să cumpărăm spumante sau sare de baie cu aromele care ne plac cel mai mult şi să ne răsfăţăm cu o baie relaxantă. Să nu uităm şi de gelul de duş: trebuie să fie cât mai cremos şi cu o aromă deosebită. 


   Acestea sunt produsele pe care le consider necesare în perioada care urmează. Toate aceste schimbări ale vremii, la care se adaugă şi magazinele care încep să comercializeze obiecte de sărbători, mă fac să îmi doresc din ce în ce mai mult să vină Crăciunul. Este sărbătoarea mea preferată; simt că tot ce mă înconjoară este încărcat de magie. Sper din suflet să ningă de sărbători. 
   Dar mai e până atunci... să ne ocupăm momentan de produsele de îngrijire pentru sezonul rece. Voi faceţi schimbări în rutina voastră de îngrijire? Care ar fi acelea? Aştept răspunsurile voastre!

Pupici!

4 comentarii:

  1. Trebuie sa incerc si eu o crema de maini Dove,pentru ca iubesc produsele lor ! Si masca de la Avon ma tenteaza :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai avut masca de la Avon în ediţia mai veche şi era chiar faină. Sper că şi cea cu ambalaj nou să fie la fel de bună! :D:*

      Ștergere
  2. Eu in anotimpul rece folosesc mai multe masti faciale hidratante.In plus inlocuiesc lotiunile light cu uleiuri si unturi de corp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa-mi mai cumpar si eu de la Balea sau Montagne Jeunesse pentru ca imi place ideea de cantitate mica, suficienta pentru vreo 2 - 3 aplicari.

      Ștergere

Feel free to give me feedback!