luni, 25 noiembrie 2013

NOTD: Rose Golden Glitter

   Bună fetelor!

   V-am spus în postarea de aici că mi-am comandat glitter-ul de la Color Trend într-o nuanţă care îmi place foarte mult (şi nu numai în materie de ojă) - Rose Golden. Aşa că duminică dupa-amiaza mi-am făcut unghiile şi am aplicat glitter-ul peste o altă ojă, tot de la Avon, nuanţa Naked Truth.


  
 La mâna stânga nu am insistat foarte mult şi am rămas cu mai puţine particule sclipitoare.

La dreapta, în schimb, am zis să văd ce poate oja asta, aşa că am trecut cu pensula de mai multe ori pe unghie, să las cât mai mult sclipici. Şi am reuşit. Prin urmare, dacă doriţi un efect wow, aplicaţi două straturi. Şi fiţi liniştite, se usucă foarte repede!


   Rămâne să văd cât de greu se îndepărtează, dar eu sunt dispusă să fiu cât se poate de răbdătoare. Mie îmi place foarte mult cum a ieşit şi, pe viitor, voi încerca să aplic şi alte nuanţe ca bază.
   Voi ce părere aveţi de unghiuţele mele?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!