duminică, 3 noiembrie 2013

Pics of the week [33]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta am fost bombardată de Halloween din toate direcţiile. Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu nu pot să suport această sărbătoare. Pur şi simplu nu văd nicio plăcere în a mă costuma şi a sculpta dovleci. Mi se pare o sărbătoare care a apărut la noi din dorinţa comercianţilor de a face profit, pentru că, să fim serioşi, toate magazinele au fost pline de dovleci şi costume şi alte chestii în portocaliu şi negru. Ca să nu mai spunem de toate pub-urile unde au avut loc tot felul de petreceri. 
   În fine, nu am nimic împotriva celor care s-au costumat şi care au sărbătorit pe 31 octombrie; la urma urmei, e alegerea fiecăruia. Eu una prefer să aştept cuminte sărbătorile de iarnă, care şi ele aduc un profit enorm, dar care au măcar o puternică semnificaţie în sufletul meu şi care sunt înconjurate de o atmosferă de calm şi linişte sufletească.
   Am deviat puţin de la subiect :). Haideţi să vă arăt puţinele poze de săptămâna aceasta...

Duminica trecută am petrecut-o lângă şemineu, într-o atmosferă foarte relaxantă.

Săptămâna aceasta am început o altă carte de Mary Jo Putney. Deşi ea scrie doar ficţiune romantică, iar poveştile seamănă, îmi place mult cum scrie şi am citit o grămadă de cărţi de-ale ei (şi mai am altele la rând). Ciocolata mi-a cumpărat-o mama şi m-am bucurat mult să o gust. Mi-era poftă încă de când am văzut-o prima oară la Iguanitza.

Unghiuţele le-am făcut cu cele două nuanţe drăguţe de la Avon: Naked Truth şi Untamed (pe inelar).

Sâmbătă seara m-am gândit eu că ar trebui să-mi scot din dulap lumânările parfumate. Mi-era dor de atmosfera plăcută oferită de lumina lumânărilor. Prima are aromă de scorţişoară, iar a doua miroase a miere. A fost o plăcere să le ţin aprinse!

   Cam atât fetelor. Săptămâna aceasta nu prea am făcut poze; nici n-am avut parte de evenimente ieşite din comun. Oricum, au fost nişte zile frumoase, cu soare şi vreme călduţă; probabil vor fi ultimele de acest gen pentru că am auzit că de miercuri se instalează frigul.
   Vom vedea ce o fi... până atunci vă urez o săptămână frumoasă şi plină de bucurii!

Pupici!

6 comentarii:

  1. Nici mie nu mi se pare o sarbatoare frumoasa, dar in fine:P

    RăspundețiȘtergere
  2. mie-mi plac dovlecii sculptati, dar dupa halloween nu ma omor...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu eram la fel cu Haloween,acum sincer imi e indiferent...dar tot nu sarbatoresc,la fel cu Valentine's Day...;)
    Cred ca fara sa-ti dai seama ai scris 31 noiembrie...:P
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!