duminică, 10 noiembrie 2013

Pics of the week [34]

   Bună fetelor!

   A mai trecut o săptămână din noiembrie, ceea ce ne aduce şi mai aproape de luna mea preferată, decembrie! Vremea nu dă semne că ştie ce scrie în calendar, pentru că nu avem parte în niciun caz de temperaturi de noiembrie. Sunt curioasă cât timp se va mai păstra căldura.
   Una peste alta, săptămâna aceasta am avut parte de nişte zile pline, motiv pentru care nici nu am apucat să scriu pe blog. Sper ca zilele ce urmează să fie mai liniştite. Haideţi să ne uităm la poze...

Marţi am primit de la iubitul meu acest trandafir superb.

Miercuri dimineaţa, înainte să mergem la facultate, am mers la McDonald's şi am profitat de oferta Mic Dejun: Cafea+McToast = 5 lei. Eu zic că merită aşa, din când în când.

Seara am fost în Carrefour să îmi iau vopsea. În părul meu erau prea multe nuanţe ca să îmi mai placă. La suprafaţă erau fire de un blond deschis de când l-am decolorat, iar la rădăcini şi pe dedesubt aveam un blond mai închis. Aşa că Lore mi-a recomandat nuanţa 7-6 de la Syoss şi îi mulţumesc din suflet, pentru că îmi place la nebunie!


Joi m-am vopsit şi iată rezultatul, care îmi place mult. E o culoare aşa caldă, nici prea închisă, nici prea deschisă. PERFECTĂ!

Vineri am fost prin DM şi m-am ales cu o lumânare parfumată cu aromă de vanilie. Împrăştie o aromă deosebită care chiar se păstrează în cameră. Merită din plin preţul de 7 lei!

    Pe final, nu-mi rămâne decât să vă întreb: ce părere aveţi de părul meu? Este prima oară când îl vopsesc complet şi trebuie să recunosc că am avut mari emoţii, am crezut că o să iasă o nuanţă prea închisă, care n-o să-mi placă. Dar am avut noroc şi a ieşit ceva foarte drăguţ!
    Vă urez o săptămână cât mai faină!

Pupici!

8 comentarii:

  1. Culoare parului e superba....si chiar te prinde bine nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar ce vad acolo ... matematica?
    Ia sa profit si eu de oferta de la Mc, suna tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi place..iti sta urat, sincer, nu te supara pe mine :) mai bine iti statea cu blond sampanie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă supăr :)
      Şi mie îmi plăcea blondul şampanie, dar mi se pare mai potrivit pentru vară.

      Ștergere

Feel free to give me feedback!