joi, 31 octombrie 2013

Favoritele lunii octombrie

   Hello girls!

   Luna octombrie a trecut super repede. După cum v-am mai spus, am impresia că de când am început facultatea, timpul zboară cu foarte mare viteză. Prima lună a trecut, iar eu m-am acomodat cât de cât cu orarul, cu materiile, cu noutăţile, în general...
   Fiind sfârşit de lună, ştiţi că este timpul să prezentăm favoritele, adică acele produse pe care chiar le-am folosit mult şi care mi-au plăcut în mod deosebit. Haideţi să vedeţi ce am eu pe lista favoritelor...


   Din campania 14 Avon mi-am comandat loţiunea de corp Avon Care cu unt de cacao şi m-am îndrăgostit de ea! Are o textură puţin mai grasă şi hidratează în profunzime; are un aromă delicată şi plăcută, ambalajul este de 400 ml şi costă în jur de 11-12 lei. Lasă pielea catifelată şi frumos parfumată. Merită fiecare bănuţ!
   Următorul produs este mascara Lash Plumping de la Yves Rocher. Am cumpărat-o împreună cu revista FEMEIA acum ceva timp şi m-am gândit că ar fi timpul să o folosesc mai des. Păcatul meu este că am multe rimeluri şi trebuie să mă împart cumva între ele astfel încât să le folosesc înainte să se usuce. Acesta oferă volum acceptabil (nu se compară, totuşi, cu Sexy Pulp) şi rezistă destul de bine pe gene.
   Crema pentru mâini şi picioare Egyptian Secrets de la Planet Spa este nouă în broşură şi v-am mai spus câte ceva despre ea. Are o textură mai grasă, fiind perfectă pentru mâinile mele uscate din sezonul rece şi pentru pielea mai aspră a călcâielor. Am menţionat deja parfumul relaxant de nufăr?
   V-am spus că îmi voi comanda o ojă mai închisă la culoare şi aşa m-am ales cu nuanţa Untamed de la Pro Nail +. Îmi place mult, mi se pare că este elegantă şi se potriveşte cu multe ţinute. În plus, rezistă destul de mult pe unghii şi are un luciu deosebit.
   Ultimul produs este mai vechi. Este vorba de parfumul Far Away Dreams, care nu se mai găseşte la Avon şi pe care l-am redescoperit luna aceasta. Îl pusesem undeva în spate pe raft şi uitasem de el. În plus, este o aromă mai dulce şi nu îl puteam folosi vara pentru că ar fi fost cam înecăcios. În sezonul rece, însă, mi se potriveşte de minune aroma dulceagă şi feminină. În plus, aceasta persistă destul de mult timp, ceea ce reprezintă un mare plus!

   Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cu precădere luna care a trecut. După cum vedeţi, în afară de rimelul Yves Rocher, toate sunt produse Avon. Nu e vorba neapărat că promovez brand-ul pe care îl reprezint, dar aceste produse chiar îmi plac şi ar fi păcat să nu le împărtăşesc cu voi.
  Am mai testat câteva produse, dar nu s-au ridicat la rangul de "favorite". Cu toate acestea, le voi face review-uri în curând. 
   Aţi folosit vreun produs din cele enumerate de mine? Ce vă place cel mai mult de aici?

Pupici!

6 comentarii:

  1. Super alegeri! ;)
    Eu folosesc acum lotiunea cu laptisor de matca,da am folosit-o si pe aceasta si mi-a placut mult. :)
    Parfumul l-am adorat...doua sticlute am consumat si suspin si acum dupa el...mie insa imi pacea mult de primavara pana toamna,pentru iarna mi-a placut cel mai mult originalul Far Away! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut-o şi eu pe cea cu lăptişor de matcă şi mi-a plăcut. Sunt chiar faine astea de la Avon Care! <3

      Ștergere
  2. am vrut sa prind si eu rimelul,dar din pacate m-am decis cam tarziu sa il caut..
    pup

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place far away cel clasic :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!