luni, 21 octombrie 2013

Pics of the week [31]

   Hello girls!

   Cum a fost săptămâna voastră? La mine a trecut destul de repede şi m-am bucurat că în unele zile a fost soare, ceea ce îmi oferă mereu energie. Cu toate acestea, au fost şi zile ploioase în care nu-mi venea să mă dau jos din pat să plec la facultate. Dar aceasta e toamna, cu vremea ei schimbătoare, dar şi cu peisaje suberbe. Să vă arăt ce am mai făcut...

 Duminică am fost cu iubitul la rudele sale şi ne-am jucat cu cel mai nou membru al familiei: verişoara lui <3

Luni am fost la bunica şi mi-a gătit melcişori cu brânză, preferaţii mei.

Mi-am comandat noua cremă pentru mâini şi picioare Egyptian Secrets. Miroase absolut superb şi este mai grasă, potrivită pentru vremea rece!

Vineri seara am făcut o plimbare scurtă şi am savurat o ciocolată super bună cu aromă de cafea.

Tot în aceeaşi seară m-am gândit să-mi fac un suc de portocale cu aparatul meu de stors citrice :)).

Iată şi rezultatul, din 3 portocale.

Şi, pe final, vă arăt manichiura mea cu ultima achiziţie în materie de ojă. Nuanţa se numeşte Untamed şi este de la Avon (Pro Nail+)

   Cam aşa a arătat săptămâna mea, în linii mari. În altă ordine de idei, am început să dau pauze tot mai dese calculatorului, pentru a mă delecta cu o carte bună (am o mulţime de cărţi faine în aşteptare). Am avut o perioadă în care nu-mi venea să deschid nicio carte, dar mă bucur că a trecut. 
   Vă urez o săptămână plină de iubire şi de momente frumoase!

Pupici!

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!