marți, 29 octombrie 2013

Avon News: produse noi de la Planet Spa

    Hello girls!

   Cum bine ştiţi deja, sunt reprezentant Avon şi mă bucur mult de fiecare dată când în broşură apar produse noi, cu ingrediente din cele mai diverse. Şi cum aş putea să mă bucur de noutăţi altfel decât împărţindu-le cu voi?
   V-am prezentat acum ceva vreme în articolul de aici noua gamă Planet Spa, dar noutăţile nu s-au oprit. În Campaniile 14 şi 15, cei de la Avon s-au gândit să ne răsfeţe cu trei alte subgame ale marii familii Planet Spa: Egyptian Secrets, Blissfully Nourishing with Ginger şi Sleep Serenity. Haideţi să vedem despre ce este vorba...

Egyptian Secrets

   Gama Egyptian Secrets ne propune trei produse care conţin extract de nufăr din Egipt. Parfumul lor este absolut deosebit, iar efectele sunt extrem de benefice pentru corp: produsele hidratează şi catifelează pielea. Avem de ales între Masca de faţă Peel-Off, care curăţă porii, îngrijind tenul, Crema pentru mâini şi picioare cu o textură mai grasă care hidratează în profunzime şi Uleiul de baie care relaxează simţurile şi catifelează pielea.



Blissfully Nourishing with Ginger

   Gama Blissfully Nourishing with Ginger ne pune la dispoziţie produse îmbogăţite cu unt de shea şi ghimbir, cunoscute pentru proprietăţile lor de regenerare. Astfel, avem de ales între Crema pentru mâini şi picioare care acţionează în profunzimea structurii pielii, lăsând pielea catifelată, Masca pentru faţă şi gât care curăţă pielea lăsând-o catifelată şi Tratamentul intens pentru faţă perfect pentru regenerarea tenului. Toate acestea, împreună cu mănuşile şi şosetele pentru hidratare se găsesc în broşura 14 la super preţuri (click pentru zoom):



Sleep Serenity

   Gama Sleep Serenity este preferata mea dintre cele noi. Produsele ne propun aromaterapie cu muşeţel şi levănţică, plante recunoscute pentru proprietăţile lor de relaxare, fiind perfecte pentru un somn odihnitor. Astfel, putem alege între Sarea de baie, perfectă pentru calmarea simţurilor, Spray-ul pentru pernă, care ne asigură un somn odihnitor şi Balsamul pentru relaxare care oferă senzaţia de confort, sau le putem avea pe toate trei în campania 14 la un preţ foarte avantajos de 39,99 lei.


   Ce părere aveţi de noile produse? Vă tentează ceva de aici? Eu mi-am comandat deja crema pentru mâini şi picioare Egyptian Secrets şi sunt foarte încântată de ea, şi vreau să îmi comand setul Sleep Serenity, pentru că îmi place mult aroma de levănţică.
   Nu uitaţi că dacă doriţi să comandaţi produse Avon, o puteţi face direct din magazinul meu online. Vă aştept acolo!

Pupici!

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!