duminică, 13 octombrie 2013

Pics of the week [30]

   Bună fetelor!

   A trecut ceva timp de la ultima postare de acest gen şi chiar îmi pare rău că v-am lăsat fără poze, dar au fost nişte zile mai grele. M-am cam dezobişnuit de a poza tot ce mi se întâmplă, e cazul să îmi revin. Pentru moment, am pentru voi câteva poze din săptămâna ce tocmai s-a încheiat, care a fost mai caldă şi plină de zile frumoase. Sper să vă placă!

Duminica trecută am fost prin oraş şi ne-am bucurat de o după-amiază însorită extrem de relaxantă. Apoi am ajuns la Belvedere, pe drumul de Poiană...

...şi am admirat peisajul.

Miercuri este o zi în care avem 4 cursuri legate, deci e nevoie de nişte cafea :)) Acelea sunt unghiuţele Mariei.

Joi iubitul meu m-a îndulcit cu prăjituri <3

Iar sâmbătă am descoperit site-ul Polyvore şi am început să creez diverse ţinute. Visit http://eu-bia.polyvore.com/

   Cam atât pentru postarea aceasta. Poate voi reuşi să mă mobilizez în zilele ce urmează şi voi poza mai multe chestii. Până atunci, vă urez o săptămână cât mai frumoasă, cu zile pline de bucurii!

Pupici!

2 comentarii:

Feel free to give me feedback!