joi, 3 octombrie 2013

Favoritele lunii septembrie

   Bună fetelor!

   Luna octombrie a adus cu ea şi un "cadou" pentru braşoveni... o zăpadă de toată frumuseţea. Aşa că pot fi sigură că nu voi uita niciodată primele zile de facultate: frig, ninsori, un nas roşu şi mâini reci. În orice caz, vă voi povesti despre aceste lucruri în următoarea postare. Momentan, dat fiind faptul că luna septembrie s-a terminat, e timpul pentru favorite!


   Primul produs este rujul Ultra Colour de la Avon, nuanţa Pout (promit să v-o arăt curând). În ultimul timp au început să îmi placă mult nuanţele nude, aşa că mi-am comandat acest ruj care e o combinaţie drăguţă de roz şi bej (puţin mai mult spre roz). Formula e îmbunătăţită faţă de vechiul Ultra Colour Rich, iar ambalajul arată foarte classy.
    Următorul produs, oja, este tot într-o nuanţă nude, se numeşte Naked Truth. E absolut perfectă! Rezistă foarte mult timp pe unghii, iar culoarea e absolut superbă, discretă şi elegantă. Intenţionez să-mi mai comand un lac de unghii de la Avon, o nuanţă puţin mai închisă decât aceasta, pentru că sunt foarte mulţumită de noua gamă ProNail +.
   Despre loţiunea de corp cu afine de la Balea am numai cuvinte de laudă. Are un parfum discret şi foarte plăcut, o textură puţin mai grasă şi hidratează pielea în profunzime. Îmi place mult faptul că se absoarbe repede şi că aroma se păstrează pe piele.
   Ultimul produs este tratamentul leave-in Strengthen&Protect de la Advance Techniques. Este ideal pentru părul meu care trece printr-o perioadă mai grea (fiind aspru şi cam deteriorat). Învăluie firul de păr într-o peliculă protectoare care nu încarcă deloc părul. Credeţi-mă, vă vorbeşte posesoarea unui păr gras, care nu agrează orice, dar acest tratament chiar îi prieşte podoabei mele capilare. Îl recomand cu încredere!

   Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cu regularitate în luna ce tocmai s-a încheiat. Am testat mai multe produse, pe lângă acestea, şi vreau să revin cu review-uri pentru fiecare din ele!
   Vă urez un octombrie reuşit, să aveţi parte de căldură în suflete şi de multă sănătate!

Pupici!

4 comentarii:

  1. Ce frumos ;)
    Trebuie sa incerc si eu tratamentul Advanced Techniques :)
    Crema de la Balea am folosit-o si eu insa nu pot spune ca m-a multumit deplin...La mine ramanea acea pelicula grasa pe piele...
    Rujul cred ca este bun, avand in vedere ca e varianta imbunatatita a unui alt ruj pe care il ador..Ultra color rich ;***
    Cum au fost primele zile de facultate? A fost greu? Cu colegii cum te intelegi, ii stiai dinainte? La ce facultate esti? Profesorii cum ti se par?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost interesant în primele zile. Cunoşteam deja câţiva colegi din liceu sau din alte locuri. Poţi citi mai multe aici: http://wanna-love06.blogspot.ro/2013/10/prima-zi-de-facultate.html
      :*

      Ștergere
  2. si eu sunt aproape sa termin un ruj si de abia mai am rabdare :)).

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!