duminică, 27 octombrie 2013

Pics of the week [32]

   Bună fetelor!

   Cum a fost săptămâna voastră? La mine a trecut, din nou, foarte repede. Am impresia că de când a început facultatea, timpul zboară fără să-mi dau seama; azi e luni, mâine e vineri. Oricum, de astăzi începe, pentru mine, toamna adevărată, pentru că s-a schimbat ora şi pentru că pe la 5 va fi deja destul de întuneric afară. Ăsta e lucrul care mă întristează cel mai mult când vine vorba de sezonul rece: faptul că avem parte de foarte puţină lumină.
   Dar să lăsăm tristeţea şi să vă arăt ce am mai pozat zilele aceastea...

Săptămâna aceasta am fost la bowling... de 3 ori :)). E destul de "addictive" jocul ăsta şi ce să şi faci seara când n-ai nicio treabă? Să joci bowling, desigur. 

Sala de bowling de la Centrul de Agrement Tâmpa e super ok, nu e foarte aglomerată (sunt doar 4 piste), iar preţurile sunt chiar rezonabile.

În serile în care nu am mers la bowling am citit. Mi-a revenit cheful de lectură, ceea ce mă bucură nespus. E o activitate atât de odihnitoare, mai ales când am atâtea cărţi faine pe raft. 
(Bomboanele cu lichior de la Lidl sunt favoritele mele)

Am zis să mai fac poze şi cu mine :)


Şi noii mei pantofi sport Le Coq Sportif


   Acestea sunt pozele de săptămâna aceasta. Sper că v-a făcut plăcere să vedeţi o părticică din viaţa mea. 
   În zilele ce urmează vreau să postez produsele esenţiale pentru sezonul rece, pentru că ritualul de îngrijire se schimbă în această perioadă. În plus, octombrie e pe terminate, deci vor urma şi favoritele acestei luni. Rămâneţi pe aproape!

   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

4 comentarii:

Feel free to give me feedback!