vineri, 11 octombrie 2013

Review Loţiune regenerantă cu petroleum

   Bună fetelor!

   Nu am mai făcut de mult timp un review şi am cam rămas în urmă, pentru că am testat multe produse şi chiar vreau să aflaţi şi voi despre ele. M-am gândit să încep cu loţiunea regenerantă pentru păr de la Gerovital Plant. Eu am mai folosit acest produs în urmă cu vreun an, obţinând rezultate foarte bune, şi am revenit la el deoarece părul meu trece printr-o perioadă mai dificilă.


   În primul rând loţiunea are consistenţă lichidă şi se aplică cu ajutorul unui tifon sau al unei dischete demachiante la rădăcini şi pe lungimea firelor de păr. Eu prefer o dischetă pe care aplic soluţia, apoi despart părul în mai multe suviţe şi aplic conform instrucţiunilor. Mirosul este destul de puternic, dar nu atât de deranjant. Oricum eu aplic loţiunea seara, deci nu mai ies din casă, pentru că trebuie lăsată să acţioneze cam 3-4 ore.
   După acest interval de timp, părul trebuie spălat ca de obicei; ni se recomandă să folosim şamponul Gerovital Plant din aceeaşi gamă, dar eu am folosit şamponul meu obişnuit şi tot am obţinut rezultate. Vă spun de pe acum că acestea nu apar de azi pe mâine; chiar şi pe etichetă scrie că tratamentul trebuie urmat două trei luni pentru rezultate optime. Încet - încet firul de păr devine mai rezistent, apare mai puţin păr rupt la periaj, iar aspectul de ansamblu este îmbunătăţit.
   Dacă aveţi suficientă răbdare să urmaţi acest tratament, rezultatele se observă şi chiar merită efortul. Pentru mine a funcţionat, la fel ca multe alte produse Gerovital Plant. 
   Preţul este accesibil (cam 15 lei) şi, dat fiind faptul că trebuie aplicat doar o dată pe săptămână, sticla conţine suficient produs cât pentru vreo 2 (poate chiar 3) cure din acestea de câte trei luni.

   Aţi folosit vreodată acest produs? V-a ajutat să obţineţi rezultate? Aştept să vă citesc răspunsurile!

Pupici!

4 comentarii:

  1. Da, eu am folosit-o si inca e la loc de cinste pe raftul din baie. Isi face treaba de minune. Eu o recomdan tuturor

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm,postarea asta a picat exact la tanc :)
    chiar voiam sa citesc despre regenerarea parului si sa ma orientez spre cateva produse.... sper sa fac alegeri bune, te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu zic ca acest produs merita incercat, doar sa ai putina rabdare.. rezultatele apar dupa o folosire mai indelungata :D

      Ștergere

Feel free to give me feedback!