sâmbătă, 26 octombrie 2013

Tag: 20 Beauty Questions

    Hello fetele!

   Astăzi am citit pe blogul Loredanei un tag care mi-a plăcut foarte mult şi pe care m-am decis să îl preiau. Sper să vă placă şi vouă, mai ales că nu am mai postat un tag de muultă vreme...


   1. Is your hair naturally curly or straight?
    My hair is wavy :)) Adică nu e nici creţ, nici drept, doar puţin ondulat.

   2. Do you dye it yourself or go to a salon?
   Nu am avut prea multe experienţe cu vopsea de păr, dar prefer salonul. N-am încredere în calităţile mele privind vopsitul :))

   3. Do you wear the same hairstyle everyday, or do you change it?
   Prefer părul desprins; îmi place să cadă liber pe umeri, dar apelez şi la împletituri, cocuri sau ponytail.

   4. Do you do your own mani/pedi or go to a salon?
   Foarte rar îmi fac unghiile la salon. Prefer să le fac acasă.

   5. How often do you change your nailpolish?
   Îmi schimb oja destul de des, în funcţie de starea de spirit şi de ţinutele pe care le port.

   6. Do you polish your toes in the winter or just the summer?
   Obişnuiesc să îmi colorez unghiile de la picioare doar vara. În caz de necesitate, le dau cu ojă şi în sezonul rece, dar de regulă le las să se refacă.

   7. How long does it take for you to put on makeup?
   Machiajul de zi cu zi este gata în 10 minute. Dacă e vorba de o ocazie mai specială poate dura vreo 20, dar nu mai mult. Ce pot spune, mă mişc repede :))

   8. What do you do first? Face or eyes?
   Când încep un machiaj, faţa este prima de care mă ocup.

   9. Will you leave the house without makeup?
   Mi se întâmplă des să ies din casă fără machiaj. Nu mi se pare un capăt de lume, atâta timp cât părul meu e ok şi tenul arată bine. I'm ok with my natural look.

   10. Do you do a full face of makeup everyday?
    De cele mai multe ori apelez la corector şi rimel, aceste două lucruri nu lipsesc. Dacă tenul meu trece printr-o "pasă proastă" trec la fond de ten şi pudră, dar în general îmi place să îmi păstrez porii neacoperiţi.

   11. Do you wear makeup when you're home alone or with family?
   Mi se pare inutil să îmi încarc tenul când sunt acasă cu cei dragi şi mă relaxez.

   12. Do you collect makeup or just buy what you need when you need it?
   Înainte cumpăram cam tot ce mi se părea super util şi la super preţ, dar de la un timp am început să fiu mai disciplinată şi să cumpăr produse de machiaj doar când am nevoie de ele.

   13. How many high-end products do you have?
   Două (parfumuri)

   14. Do you plan your OOTD every night or decide when you're getting dressed?
   Îmi place să mă gândesc la ţinuta mea cu o seară înainte. E mai comod pentru că nu mai pierd timpul dimineaţa uitându-mă prin dulap.

   15. How tall are you?
  Am 1,66 m. And I'm ok with it.

   16. Do you speak any foreign languages?
   Vorbesc bine engleza şi franceza şi înţeleg destul de mult dintr-o conversaţie în maghiară. Mai rău e cu vorbitul în această limbă.

   17. Do you keep a list of products to try as you see other posts?
   Nu obişnuiesc să ţin o listă; le păstrez în minte, dacă sunt cu adevărat "must-haves" sigur le reţin repede.

   18. How did you come up with your blog name?
   Am mai avut un blog în trecut (prin clasa a IX-a), un blog cu poezii şi gânduri, pe care l-am închis. Apoi, înainte de clasa a XII-a, m-am gândit să reîncep un blog unde să-mi exprim ideile; fiind o a doua experientă i-am spus "Writing Again". Apoi am trecut încet-încet la sfera beauty şi nu am mai vrut să schimb numele.

   19. What's your favorite color?
   Îmi place mult rozul, sau mai degrabă anumite nuanţe de roz. Ştiu că sună a Barbie doll, dar pur şi simplu îmi place şi mi s-a spus că îmi stă şi bine cu roz.

   20. Do you swear?
   Nu; îmi scapă foarte rar.

Pupici!

3 comentarii:

  1. Foarte dragut tagul :D. Si eu ma regasesc in majoritatea raspunsurilor tale :D.
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Bunica mea e unguroaică şi s-a prins un pic de maghiară de mine când eram mai mică :)

      Ștergere

Feel free to give me feedback!