duminică, 12 ianuarie 2014

Pics of the week [43]

   Bună fetelor!

   A mai trecut o săptămână din 2014 şi parcă ideea de "An Nou" devine deplasată, pentru că au trecut deja 12 zile de la Rev. Toată lumea a reînceput munca / şcoala, şi deja e cu gândul la următorul concediu / următoarea vacanţă, spiritul sărbătorilor s-a evaporat demult şi nu ne rămâne decât să mergem înainte. Vremea este deosebit de dubioasă... parcă vine primăvara. Nu-mi place gerul năprasnic, dar nici temperaturile de afară nu sunt ok, deloc! Suntem în 12 ianuarie şi ne purtăm de parcă urmează să primim mărţişoare şi zambile. După mine, puţină zăpadă nu ar strica, pentru a ne distra puţin pe pârtie...
   Rămâne de văzut ce are de gând vremea... până atunci, să trecem la poze! <3

De luni am început să citesc Apă pentru elefanţi, de Sara Gruen. Nu am văzut nici filmul, deşi a apărut de ceva vreme, dar e mai bine aşa. Mereu prefer cartea în locul filmului. Am ajuns deja la jumătatea ei şi îmi place foarte mult!

Mi-am cumpărat un "hair donut" din H&M şi acesta este prima mea încercare de coc. Eu am părul destul de scurt şi rar, dar am reuşit să îmi fac şi un coc mai reuşit (cu puţin efort). Din păcate, nu l-am pozat :D

Miercuri am dus maşina la spălat; era mult prea murdară. 

Am început şi cutia cu bomboanele mele preferate pe care am primit-o de sărbători.

Deşi au cam trecut sărbătorile, mami a găsit ceaiul acesta cu portocale şi scorţişoară şi l-a cumpărat. Îmi place foarte mult!

   Sunt la doar o săptămână distanţă de sesiune şi ar trebui să încep să învăţ, pentru că în vacanţă nu am făcut absolut nimic legat de şcoală. Acum mă gândesc zâmbind la bac, la cât am avut de învăţat şi cum voi, cele care sunteţi la facultate, îmi spuneaţi că nu se compară cu sesiunea. Recunosc, volumul de muncă e muult mai mare în sesiune şi e aiurea faptul că nu ştiu exact la ce să mă aştept, dar credeţi-mă, nu mai sunt atât de stresată ca atunci!
   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!