miercuri, 8 ianuarie 2014

Favoritele lunii decembrie

   Hello girls!

   Am întârziat puţin cu postarea aceasta, dar în primele zile ale anului nu am avut inspiraţia necesară să scriu. În plus, nici măcar nu făcusem bilanţul, nu am pus "pe listă" produsele cele mai folosite în luna cadourilor. 
   Dar acum, am revenit cu forţe proaspete, iar în zilele ce urmează, veţi putea citi şi despre cele mai bune produse din anul ce s-a încheiat, pe care le voi recumpăra şi în 2014.
   Până atunci, să vedem produsele mele de top din decembrie...


   Primul produs este Crema pentru faţă, mâini şi corp Avon Care. Am mai avut-o şi iarna trecută şi mi-a plăcut enorm. O folosesc numai pentru corp şi mâini, nu am încercat-o pe ten. Consistenţa mai grasă oferă hidratare în profunzime, iar aroma plăcută, discretă mă relaxează de fiecare dată. Ambalajul este generos (400 ml) şi a costat 12 lei.
   Următoarele trei produse fac parte din marea "familie" Yves Rocher. Fiind lăudat de foarte multe persoane, m-am hotărât să încerc gelul de duş cu boabe de cafea din Brazilia din colecţia Jardins du Monde. Adevărul este că merită toate laudele care i se aduc... aroma este încântătoare, delicioasă, gelul este cremos şi lasă pielea fină şi frumos parfumată. Îmi plus, îmi place că face spumă :)
   Un alt produs foarte bun este gelul-cremă hidratant Hydra Vegetal. L-am încercat prin aprilie (primisem o mostră de 15 ml), l-am folosit seara şi mi-a plăcut enorm, dar nu am apucat să îl comand decât de ziua mea. Hidratează foarte bine pielea, fără să încarce tenul. Eu sunt posesoarea unui ten mixt şi trebuie să îmi aleg crema de seară cu grijă, pentru ca dimineaţa să nu mă trezesc cu fruntea şi bărbia pline de sebum. Astfel, această cremă este ideală, pentru că hidratează zona mai uscată (obrajii) şi nu îngraşă zonele - problemă.
   Crema de mâini cu cacao şi zmeură miroase delicios! Are o formulă mai uşoară, se absoarbe repede în piele şi oferă hidratare medie. E perfectă peste zi, pentru că mâinile nu rămân lipicioase şi miros superb! În plus, ambalajul de 75 ml este perfect pentru geantă.
   Ultimul produs este fondul de ten cu minerale de la Giordani Gold, Oriflame. Am mai avut acest fdt, doar că ediţia mai veche, şi mi-a plăcut mult. Este genul de fond de ten pe care îl caut: cu acoperire medie. În general, nu am tenul problematic (câte un coş pe ici, pe colo), aşa că nu îmi doresc un fond de ten cu acoperire mare, pentru că am impresia că are efect de mască. Acesta mi se potriveşte perfect pentru că uniformizează tenul şi se absoarbe în piele, arătând foarte natural. Stă bine şi la capitolul rezistenţă, fixat cu o pudră bună.

   Acestea sunt produsele pe care le-am folosit cu regularitate în prima lună de iarnă. Vorba vine, "iarnă", pentru că am avut zăpadă doar în primele zile, iar de prin 20 decembrie pare că vine primăvara. Sper ca vremea să îşi revină pentru că ştiu că nu putem scăpa aşa uşor de zăpadă şi ger, aşa că prefer să se întâmple acum, nu în martie - aprilie.

   Care au fost produsele voastre preferate în decembrie?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!