luni, 27 ianuarie 2014

Pics of the week [45]

   Bună fetelor!

   Iată că a trecut şi prima săptămână de sesiune. Cu cel de astăzi, am bifat până acum 3 examene. Din păcate, cele mai grele abia acum vin, iar eu trebuie să depun mai mult efort. Bineînţeles că între timp a mai şi nins ca să mor de ciudă că nu am timp să merg la săniuş! Nici nu vă pot spune cât de mult aştept o bulgăreală adevărată şi câteva ore bune pe pârtie cu săniuţa. Din păcate, alte sporturi de iarnă nu practic. Ştiam să schiez când eram mică, dar n-am mai făcut asta de vreo 6 ani; nu pot spune, totuşi, că mi-e dor. Nu mă mai atrage aşa tare.
   Lăsând poveştile la o parte, să vă arăt pozele de săptămâna aceasta :)

Luni mi-am făcut unghiile cu o nuanţă frumoasă de albastru închis de la Avon (City Navy), iar marţi am adăugat glitter albastru de la Ioana (Confetti de la Gabrini)

Marţi ne-am cam făcut de cap şi am mâncat la Mc. Am zis că mai iau o pauză, că de când a apărut oferta cu Hamburger/ Mc Puişor +cartofi cu 5 lei mergem încontinuu acolo şi nu e bine!

În mare parte a timpului suntem şi studenţi conştiincioşi :)

Cu o zi înainte de examen, adică exact ziua în care trebuie să faci 100 de chestii şi ţie îţi vine să dormi.

Am testat şi un nou sortiment de la Milka: Hug me (cu pere şi cacao). Bun bun!

Am cumpărat acest ceai de la Lidl.  Este super bun! De multe ori prefer să abandonez cafeaua şi să-mi iau energia din ceai verde. E mult mai sănătos!

   Acum că a venit iarna în adevăratul sens al cuvântului, voi cum vă petreceţi zilele? Preferaţi confortul locuinţei cu o ceaşcă de ceai cald în mână sau sunteţi dornice de ieşiri la zăpadă?
   Eu prefer ambele variante! O săptămână frumoasă să aveţi!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!