miercuri, 24 iulie 2013

Empties (3)

   Hello girls!

   A trecut ceva timp de la ultima postare cu produse consumate. Mă bucur aşa mult când văd că se strânge "material" pentru o nouă postare Empties, pentru că îmi dau seama că am devenit mai responsabilă şi am început să cumpăr numai produse pe care le folosesc cu adevărat (şi până la ultima picătură). Astfel, nu am mai avut parte de mult timp de produse pe care să le desfac şi să zacă uitate prin dulăpioare. Haideţi să vedem ce am terminat în ultimul timp...

Primul produs consumat este un gel de duş Naturals de la Avon de 400 ml, care m-a ţinut foooarte mult timp. A fost o adevărată uşurare să scap de el.

Următoarele produse au fost consumate la scurt timp unul faţă de altul, aşa că le-am pozat împreună. Primul este o cremă pentru picioare Foot Works pe care am iubit-o aşa mult, încât i-am tăiat ambalajul ca să prind şi ultima picătură (mai ales că mai dura ceva până la următoarea comandă Avon). Gelul de duş Yves Rocher e fresh şi mi s-a părut super potrivit pentru vară. Cleanser-ul de la Balea mi se pare bun şi atât. Nimic miraculor, nimic rău. Pudra pentru picioare de la Oriflame nu era terminată, dar urma să expire. A fost un produs foarte bun, atât aplicat pe piele, cât şi în pantofi.

Ultimele două produse sunt şamponul purificator de la Yves Rocher (cred că e al treilea flacon) şi loţiunea de corp cu aromă deosebită de mango de la Balea. Ambele sunt nişte produse foarte bune, care m-au surprins pozitiv!

   Pe lângă aceste produse, am mai terminat şi un gel de duş Magie Dulce cu ciocolată de la Balea, dar am pierdut poza flaconului.

   În plus, astăzi am găsit o ofertă foarte avantajoasă: loţiune/lapte de corp sub duş + gel de duş Nivea la doar 15 lei. Daţi fuguţa în Kaufland sau Real pentru a profita! Nu uitaţi că găsiţi review-ul laptelui de corp aici.

 
  
Voi ce produse aţi mai consumat în ultima vreme? Aţi folosit ceva de aici?

Pupici!

5 comentarii:

  1. chiar ca ti-a placut crema de corp balea, imi aduc aminte cand ti-ai cumparat-o :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari! Adevarul e ca sentimentul este unul foarte placut atunci cand vezi toate ambalajele astea goale la un loc... Eu sunt mandra de mine de fiecare data iar luna asta am un munte de ambalaje... mi-e si teama sa ma apuc sa le pozez!
    Inca sunt ferma pe pozitii in ceea ce priveste setul asta de la Nivea, adevarul este ca nu imi trebuie absolut deloc dar... il cam vreau. Sper sa rezist tentatiei pana la capat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dintre toate acestea, am folosit gelul de dus YR si mi-a placut! Racoritoare aroma sa!:)
    Am si eu "goliciunile" deja pozate (ohh, cum suna asta!), astept sa vina si cuvintele!:))

    Te felicit, ai fost harnicuta!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Grozava acea oferta Nivea!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!