vineri, 5 iulie 2013

Random Stuff (2)

   Bună fetelor!

   Astăzi este o zi frumoasă! Am scăpat de bac, a fost ultima probă. Sunt mulţumită de mine în ceea ce priveşte matematica şi informatica. Mi-e mai teamă la română, pentru că acolo e interpretabil, depinde foarte mult de cine corectează, cum apreciază ceea ce am scris. În tot cazul, am scăpat de examene, pentru că la facultatea pe care mi-o doresc, admiterea se face pe bază de dosar, care conţine 50% media de bacalaureat şi 50% nota de la bacalaureat la matematică sau informatică (de asta am "tras" mai tare la cele două).

   În altă ordine de idei, începând de astăzi voi fi mai activă pe blog. Încep să îmi vină idei pentru postări viitoare, perfecte pentru vacanţă. Că veni vorba de vacanţă, mă voi bucura de ea la maxim: voi citi cărţi bune, atât cât am eu chef, voi călători, voi merge la mare, mă voi plimba...

   Voi ce planuri de vacanţă aveţi fetelor? Chiar vreau să citesc răspunsuri :) 

   Vă las cu nişte imagini care reflectă perfect starea mea de spirit şi ceea ce îmi doresc pentru vara aceasta. Şi vreau să vă urez o vară frumoasă, plină de soare şi de momente frumoase!







Pupici!

6 comentarii:

  1. Vacanta placuta >:D<! Sa te bucuri de ea :P.
    Foarte dragute pozele :P, plic albastru exact asa am si eu :P.

    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari ca ai terminat!Stiu ce senzatie superba e,parca ai fi usoara ca un fulg:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine c-ai terminat cu bac-ul. Si eu am terminat cu examenele :-)) Vacanta placuta :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari !!!

    Ce frumos e plicul :X

    Te pup

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!