duminică, 7 iulie 2013

Pics of the week [18]

   Bună fetelor!

   Săptămâna aceasta a fost cea mai stresantă din viaţa mea de până acum. Sunt convinsă că, aşa cum spun toţi studenţii, o sesiune de examene la facultate nici nu se compară cu bac-ul, dar rămân de părere că nu are aceeaşi importanţă pentru viitorul tău. Pentru că într-o sesiune poţi să rămâi cu restanţe şi ai o şansă să le recuperezi în toamnă, dar între timp, locul tău în cadrul facultăţii este asigurat. Eşti acolo şi munceşti pentru viitorul tău. Pe când la bac, dacă nu ai rezultate mulţumitoare, rişti să nu ajungi la facultatea pe care ţi-o doreşti sau chiar să pierzi un an, aşteptând să te înscrii la facultate în anul ce vine. Eu aşa văd lucrurile deocamdată. O să vă spun dacă îmi schimb părerea în primul an de facultate :))
   Destul cu poveştile, căci zilele astea am vorbit nuuumai de bac şi de învăţat. Începând de acum vom lăsa examenele deoparte şi vom vorbi despre vacanţă şi lucruri vesele & pozitive! Vă urez o săptămână frumoasă! Să vă arăt şi puţinele poze de săptămâna aceasta...

Luni, după proba la română, am avut o plăcere deosebită să mâzgălesc programul de învăţat, pe care l-am şi abandonat în jurul datei de 16.06 :D

Miercuri mi-am făcut unghiile cu un roz neon. Vă invit să citiţi mai multe aici.

Tot miercuri am primit acest maiou drăguţ de la prietenul meu. Am deja în minte o ţinută, pe care aş vrea s-o şi postez la Outfit of the week.

Vineri, după ultima probă, am rămas cu colegii puţin în oraş, apoi m-am întâlnit cu mama şi am primit amândouă câte o doză de la promoterii Coca Cola. A picat la fix!

Când am ajuns acasă m-am apucat să răsfoiesc Cosmopolitan Spania şi mi se părea chiar ciudat că nu trebuie să deschid nicio carte şi niciun caiet pentru a învăţa :))


Apoi seara am sărbătorit cu prietenul meu sfârşitul bacului şi al sesiunii cu Tortilla chips de la Lidl.

Iar sâmbătă ne-am relaxat în natură!

   Acum aştept cu nerăbdare ziua de mâine, când se vor afişa rezultatele. Sper să fie bine!
   Deocamdată vremea nu vrea să fie deloc cum ar trebui. Când e soare, când plouă, e super enervant. Plus că nici nu e prea cald... Pe la voi cum e? Cum a fost săptămâna voastră?

Pupici!

16 comentarii:

  1. Foarte drăguţ maieuţul şi unghiile :X.
    Hmm m-ai făcut şi pe mine curioasă cu tortilla :P.

    Kisses şi o săptămână frumoasă îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa si eu, la Bac m-am stresat maxim, mi-a picat jumate din podoaba capilara, si cand credeam c-am scapat, sesiunea de la faculta m-a omorat, nu ma gandeam ca e asa nasol :-( acum mi-as fi dorit sa mai dau odata bac-ul, cel putin eu am simtit ca am invatat mai mult pentru o sesiune decat pentru Bac, ca volum ma refer :-).
    Sa iei 10 pe linie :-) :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord, sunt convinsă ca volumul de muncă e mai mare la facultate, dar consider că nu sunt aceleaşi lucruri în joc.

      Ștergere
  3. eu zic ca o sa-ti schimbi perceptia despre examene. cand dai bac-ul ti se pare cea mai dificila experiental, dupa aceea dai bacul de doua ori pe an, in fiecare sesiune :)).

    frumos maieul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragute unghiute :D
    Maieul imi place mult de tot!

    RăspundețiȘtergere
  5. Of,si la mine e nasoala vremea.Ploua in timp se e soare:))) Si e destul de rece,desi suntem in iulie.
    Iar in privinta bac-ului si a sesiunii,sunt de acord cu tine.Daca o dai in bara cu bac-ul,iti afecteaza viitorul.In schimb,daca ai o restanta,nu se intampla nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Te-am nominalizat la liebster blog award http://glowingliciouslove.blogspot.ro/2013/07/liebster-blog-award.html .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Meri! Te invit să-l citeşti aici: http://wanna-love06.blogspot.ro/2013/02/liebster-award.html
      :*

      Ștergere
  7. Ca impact da, nu mai ai cum sa dregi busuiocul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Facultatea de Matematica si Informatica, Univ. Transilvania din Brașov

      Ștergere

Feel free to give me feedback!