miercuri, 3 iulie 2013

NOTD: Neon Pink

   Bună fetelor!

   Astăzi am avut proba la mate la bac, care a trecut cu bine. Mai am o singură probă vineri şi gata şi cu Bac-ul. Până una-alta, am zis să fac o pauză de la învăţat şi să-mi îngrijesc puţin unghiuţele (şi să vi le arăt şi vouă). Am folosit o ojă nouă, neon, pe care am primit-o de la ai mei şi alte două produse de la Yves Rocher despre care am scris aici.



Acestea sunt produsele: o bază pentru netezire şi luminozitate şi un top coat pentru strălucire, de care chiar am avut nevoie deoarece oja mea este mată. 

   Odată cu această postare, mi-am adus aminte şi de ce nu am pozat efectele acestor două produse când am făcut postarea despre ele. Răspunsul: efectul nu se observă foarte bine în poze; chiar am încercat şi la lumină şi la umbră şi nu se vede aşa cum mă aşteptam. Totuşi, haideţi să vedem unghiile!

Click pentru zoom. Aici sunt înainte şi după folosirea bazei. Se observă că unghiile au căpătat o nuanţă mai albicioasă, care le protejează de acţiunea pigmenţilor de culoare din ojă.

Iar aici, înainte şi după aplicrea lacului pentru strălucire. Aici efectul nu se observă aşa bine pe cât mi-aş fi dorit, din păcate.

Aspectul final şi oja pe care am folosit-o.

   Ce părere aveţi de nuanţele neon? Le purtaţi pe unghii? Eu le ador vara, pentru că mă binedispun şi se potrivesc cu multe accesorii şi hăinuţe colorate.

Pupici!

4 comentarii:

  1. Pe unghiutele tale arata foarte dragut! :*
    Eu nu prea am folosit culori neon, dar ma gandesc sa incerc!
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta e !!! Am primit si eu o oja neon si urmeaza sa o folosesc :D Te pup

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!