duminică, 30 iunie 2013

Pics of the week [17]

   Hello girls!

   De mâine începe chinul (care sper să treacă repede şi cu bine). Săptămâna asta nu prea am avut ce să pozez, am stat mai mult în casă şi am învăţat. Totuşi, nu puteam să nu scriu această postare! După atâta învăţat trebuie să ne acordăm şi câteva momente în care să facem ce ne place...
   În altă ordine de idei, am auzit că nu ne vom mai putea urmări blogurile preferate prin Google. Toată lumea trece la Bloglovin', deci am trecut şi eu: Follow my blog with Bloglovin  


Unghiuţele făcute cu o ojă de la Avon, nuanţa Seduce me Strawberry

După ce week-end-ul trecut am stat la plajă, am folosit toată săptămâna loţiunea AfterSun de la Yves Rocher.

Una din zilele obişnuite de învăţat. Prietenul meu are sesiune, aşa că învăţăm împreună!

And my motivation for this week. 

   Mult succes tuturor celor care aveţi bacul săptămâna care vine şi celor pe care încă îi mai chinuie sesiunea! Să auzim de bine după aceste zile dificile! Vă urez tuturor o săptămână cât mai frumoasă şi productivă! 
   Voi ce aţi mai făcut, fetelor?

Pupici!

8 comentarii:

Feel free to give me feedback!