sâmbătă, 29 iunie 2013

Favoritele lunii iunie

   Hello girls!
 
Se apropie sfârşitul lui iunie, deci este timpul pentru favoritele acestei luni. Nu sunt foarte multe, pentru că nu mi-am schimbat favoritele de luna trecută prea mult. Totuşi, dat fiind faptul că a venit căldura mare la Braşov, a trebuit să folosesc şi alte produse faţă de ce aveam până acum... Haideţi să vedem despre ce e vorba!



   Să începem cu cele de sus!
   Primul produs este exfoliantul Foot Works cu papaya, care îmi place la nebunie. Particulele sunt foarte abrazive, potrivite pentru pielea uscată a călcâielor. După folosire, călcâiele sunt fine, gata pentru a primi hidratare. Plus că acest produs are o aromă divină, perfectă pentru vară! Preţul este accesibil (cam 10 lei), deci, numai de bine despre acest produs.
   Al doilea este gelul de duş Jardins du Monde de la Yves Rocher cu aromă de lavandă. Mirosul de plante este îmbietor, iar consistenţa uşoară îl face perfect pentru sezonul cald!

   Mai jos avem alte două produse de îngrijire: Antiperspirant Bioderma şi loţiune AfterSun Yves Rocher.
   Despre Roll-on-ul de la Bioderma pot spune că sunt mulţumită. Îl folosesc de vreo săptămână doar, dar îmi place cum se comportă pielea mea când îl folosesc. Plus că nici nu lasă urme pe haine, ceea ce la mine chiar este o problemă! Preţul e puţin cam mare comparativ cu deodorantele Dove, Nivea, Lady Speed Stick etc., dar am găsit o promoţie la Sensiblu cu două la preţ de unul. Dacă vă atrage, go for it!
   Loţiunea după soare Protectyl Vegetal este perfectă pentru pielea mea. Am fost cam neglijentă cu gâtul şi spatele meu şi m-am cam ars, aşa că această loţiune a fost o adevărată mângâiere pentru mine. Hidratează în profunzime şi are o formulă care se absoarbe repede. Ceea ce nu îmi place la ea este că miroase ciudat, înţepător, a parfum de doamnă trecută de vreo 60 de ani, dacă înţelegeţi ce vreau să spun :) Dar am trecut peste; efectul pe care îl are te face să uiţi de parfumul cam neplăcut!

   Să nu uităm de accesorii! Vara înseamnă cât mai multe accesorii colorate, aşa că am scos la purtare două ceasuri în culori vii, de silicon, care îmi plac la nebunie şi pe care le pot asorta multor ţinute! Ce spuneţi de ele?

   Acestea au fost favoritele mele luna aceasta. Voi ce aţi folosit cu precădere în ultimul timp? Cunoaşteţi produsele de aici?

Pupici!

6 comentarii:

Feel free to give me feedback!