duminică, 16 iunie 2013

Pics of the week [15]

    Hello girls!

   Cum a fost săptămâna voastră? La mine nu a fost nimic ieşit din comun. Tot învăţ la română, fac exerciţii la mate şi info. Iubitul are sesiune şi deocamdată se descurcă foarte bine. În rest, destul de călduţ pe la Braşov, zile cu soare şi voie bună. Dar mai bine las pozele să vă vorbească!

Unghiuţeleee! Mi-a fost dor de o nuanţă mai închisă, aşa ca am ales Golden Wine de la Avon.

Luni am avut competenţele lingvistice. Seara? Bere "de firmă" :)) (n-am băut-o eu, ci iubitul meu) şi Chips-uri cu paprika de la Kaufland.

Îngrijirea de marţi seara. Iubesc loţiunea de corp de la Balea, are o aromă divină! 

Miercuri dimineaţa am învăţat "Ion", alături de o cană de 3in1 şi puţină Nutella.

Tot miercuri a avut loc şi "marea" schimbare despre care puteţi citi aici.

... şi am primit şi un parfum de maşină de la iubi. Miroase a gumă de mestecat (super drăguuţ), iar maşina mea chiar avea nevoie de aşa ceva. Al meu se terminase de mult timp.

Joi am mâncat nuggets de pui făcuţi de mine, cu cartofi prăjiţi.

...şi nişte cireşe mutante :))

Vineri am mâncat cu o prietenă bezele :)) Sunt super dulci (şi probabil nesănătoase), dar ne era poftă.

Sâmbătă am găsit nişte papucei drăguţi într-o nuanţă minty şi dintr-un material gen Crocs. Sunt moi şi super comozi. 

Şi tot sâmbătă am comandat mâncare şi ne-am bucurat ca nişte copii când a venit. With my love & friends.

Si surpriza dragilor nostri baieti. <3

   Cam multă mâncare nesănătoasă zilele astea, nu-i aşa? :)) Când fac astfel de excese, obişnuiesc să mănânc mai atent cât de mult timp pot după, ca să-mi spăl păcatele. Oricum, mă bucur că vremea e din ce în ce mai frumoasă, pentru că lucrul ăsta îmi dă chef de viaţă. Cum a fost saptămâna voastră?

Pupici!

2 comentarii:

  1. Parfumul pt masina cu miros de guma de mestecat mi se pare o idee ft faina,mai ales pentru masina unei fete:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bere,fasfood,inghetata,bezele,3 in 1,nuggets si cartofi prajiti,nutella.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!