vineri, 7 iunie 2013

Review Cremă ultra mată de zi - Yves Rocher

   Hello girls!

   Nu am mai scris de mult timp un review şi chiar mi-era dor de unul. V-am tot vorbit pe la favoritele lunii, pe la summer essentials, de crema ultra mată de zi de la Yves Rocher, dar nu i-am făcut niciodată review, aşa că a venit vremea. Ţin atât de mult să aflaţi detalii despre ea deoarece este foarte bună, ideală aş putea spune pentru fetele cu ten mixt (ca al meu) sau gras.



   Acesta este ambalajul de 50 ml al produsului, în borcănel de sticlă cu capac. Există şi în tub de plastic, la 40 ml, dar nu este disponibil mereu pe site.


   Încep prin a spune că se laudă cu ingrediente 100% vegetale. Recunosc, nu mă pricep să citesc o listă de ingrediente. O voi afişa mai jos, poate voi ştiţi şi inţelegeţi ce scrie pe acolo şi poate vă e de folos. Ideea este că mirosul este discret, plăcut, de plante. Textura este uşoară, se absoarbe rapid în piele, hidratând în profunzime şi lăsând-o perfect mată.
   Până să îmi comand aceasta cremă, nu am crezut că vreun produs poate menţine tenul mat pe parcursul zilei. Tot ce folosisem până atunci îmi făcea tenul să lucească după vreo 3 ore. În schimb, această cremă m-a uimit prin acţiunea puternică pe care o are asupra sebumului, pentru că menţine tenul mat aprox. 7 ore. Adică o aplic pe ten dimineaţa la 7 şi ceva, iar la 14 -15 când vin de la şcoală, tenul este încă perfect mat! În zilele mai răcoroase, când pielea nu transpiră abundent, efectul de matifiere persistă şi mai mult de 7 ore, ceea ce pentru mine este un miracol.
   Căutam de mult timp o astfel de cremă, care să ţină sub control luciul inestetic de pe frunte, nas şi bărbie, iar acum am găsit-o! Totuşi, aş vrea să menţionez şi un punct slab al acestui produs: faptul că nu are SPF. Vara este extrem de important să ne protejăm tenul de razele nocive ale soarelui, iar această cremă ne lasă "descoperite". O soluţie ar fi folosirea unui fond de ten sau BB cream cu factor de protecţie, dar ce ne facem când nu vrem să purtăm machiaj? Încă mă gândesc la o soluţie :) Poate îmi daţi voi idei!

   Mai jos este şi lista de ingrediente:


   Preţul cremei este de 49 lei în ambalaj de 50 ml, dar se găseşte, de multe ori, la preţuri mai convenabile, în funcţie de ofertele Yves Rocher. 
   Aţi încercat acest produs? Sau aţi fi dispuse să îi acordaţi o şansă?

Pupici!

2 comentarii:

  1. l-am incercat si eu cu ceva timp in urma, dar pe mine nu m-a ajutat cu nimic din pacate...depinde de fiecare ten in parte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde foarte mult de pielea fiecareia dintre noi. La mine problema cu luciul este mai accentuata pe frunte. Restul fetei nu e asa problematic. Iar pe mine m-a ajutat.
      Inteleg ca si tu ai tenul mai gras? Ce produse folosesti? :)

      Ștergere

Feel free to give me feedback!