duminică, 9 iunie 2013

Pics of the week [14]

   Bună fetelor!

   A trecut deja o săptămână din luna iunie iar căldura încă se lasă aşteptată. Mă apucă tristeţea în fiecare dimineaţă când mă trezesc şi văd aceiaşi nori şi aceeaşi vreme mohorâtă şi ploioasă. Chiar ieri constatam alături de o prietenă că sezonul acesta n-am reuşit nici măcar o dată să purtăm săndăluţe pentru că a fost prea frig. Doar de vreo două ori am purtat balerini. În rest doar adidaşi şi cizme de cauciuc. E chiar trist!
   Lăsând vremea la o parte, săptămâna asta am început în forţă pregătirile pentru bac. Mi-am programat pe zile toate operele pe care trebuie să le învăţ la română, iar la mate lucrez teste încontinuu. Urmează să recapitulez şi la info... deci postarea aceasta (şi câteva viitoare, până la bac) vor fi pline de poze cu caiete, cărţi şi alte asemenea. Voi posta, probabil, mai rar decât de obicei, dar sunt sigură că voi mă veţi înţelege. Vă urez o săptămână frumoasă! Să înceapă pozele...

Unghiuţele, ca de obicei. Le-am făcut cu o nuanţă frumoasă de roşu de la Farmasi.

Cum spuneam: cărţi, caiete, markere...

Joi a fost aniversarea noastră şi ne-am adus aminte de începuturile relaţiei, când ne cumpăram bombonele din acestea şi ne plimbam toată ziua.

Am sărbătorit cum se cuvine cu mini amandine şi mini eclere :)

Programul minunat de învăţat. Să vedem cât mă voi ţine de el :D

Vechea poveste cu markerele. Când mă apuc să le folosesc pentru ideile importante am impresia că totul e important...

Sâmbătă m-am răsfăţat cu clătite. Se numesc Una-Alta şi conţin Nutella şi gem de zmeură.

Şi închei cu citatul motivaţional de la Nivea pe care mi l-am lipit pe perete în faţa biroului.

   Am promis că săptămâna asta voi face o postare despre spray-ul decolorant de la Balea, dar n-am avut nicio şansă să fac poze decente la soare, pentru că nu prea am avut soare. Şi vreau să se vadă cât mai bine nuanţele din părul meu. Deci îmi cer scuze şi promit să scriu postarea imediat ce reuşesc să fac nişte poze ok.
   Sper că aţi avut o săptămână liniştită, chiar dacă probabil a fost una ploiasă. Apropo de asta, plouă peste tot sau doar în Braşov, ca să-mi facă mie în ciudă? 
 
Pupici!

7 comentarii:

  1. Iaai,ploua si la mine,iar in privinta sandalelor am acelasi of ca tine:( Dar sper sa soseasca si vremea frumoasa:)
    Spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri a plouat toata ziua in Bucuresti... nici nu am iesit din casa... in schimb azi a fost mai ok... innorat dar ok :D.
    Arata foarte bine bombonelele alea, mi-ai facut si mie pofta :)).
    Spor la invatat :P.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cee bine arata mini amandinele si eclerele :)) ( eu aici cu mancarea toata ziua ) . <3

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine arata eclerele si amandinute:x ma faci sa pacatuiesc si sa nu mai am un abdomen frumos la mare:))

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!